“Aanrader!!”

45,24 US$*
Vanaf
BeerWalk Gent
Geclassificeerd als nr. 2 van 15 Eten en drinken in Gent
Meer gegevens van de attractie
Attractiegegevens
Aanbevolen duur van bezoek: 2-3 uur
Beschrijving eigenaar: Ontdek de Gentse binnenstad in drie uur. Leer bier proeven in vijf authentieke stadscafés. Ontdek alles over de Gentse biergeschiedenis en bezoek verrassende bezienswaardigheden onderweg. Prijs inclusief vijf bierdegustaties. Als aandenken krijg je een officieel BeerWalk proefglas mee naar huis. Exclusieve bieren Proef exclusieve bieren die nergens anders te verkrijgen zijn! Sint-Joris Blond Flemish Old Style Sour Ale (FLOSS) Leer Bierproeven Een unieke bierwandeling in Gent gekoppeld aan een bierproeverij van vijf speciaalbieren: de perfecte combinatie om het historische centrum van de stad te ontdekken. Biergeschiedenis van Gent Laat je onderdompelen in het bijzondere religieuze leven in deze middeleeuwse stad tijdens een drie uur durende wandeltocht doorheen de Gentse geschiedenis. Voor iedereen Elke deelnemer kan indien gewenst het gedegusteerde speciaalbier vervangen door koffie of een frisdrank naar keuze en alsnog mee genieten van alle boeiende verhalen.
1 week geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Als je gek bent van speciaalbier en meer wilt weten over de stad, dan is dit zeker iets wat je moet doen. Onze begeleider was Tom. Hij kon goed vertellen en was erg enthousiast. Gezellige kleine cafes bezocht en heerlijke biertjes gedronken. Op naar de volgende beerwalk!

1 week geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Uitstekende tour met lekker bier onder begeleiding van een enthousiaste inspirerende Tom. Nu naar de beerwalk Leuven.

1 week geleden beoordeeld

Onze gids Patrick De Decker bezorgde ons een zeer aangename middag in Gent. Informatieve momenten, waarop Patrick vertelde over de sociale en architectonische geschiedenis van de stad, werden afgewisseld met dorstlessende momenten, waarop het bier rijkelijke vloeide en wij geïnformeerd werden over de verschillende bereidingswijzen van het Vlaamse Gerstenat. En wij genoten, van zijn verhalen en de door hem aanbevolen Belgische Bieren. Een dikke aanrader, deze BeerWalk of misschien beter nog: deze BeerWalkieTalkie, vanwege de prettige afwisseling van wandelen, praten en bier drinken. Dank, Patrick!

Datum van activiteit: november 2018
1 week geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Wij waren maar voor 1 dag in Gent, en hebben dankzij de BeerWalk veel gehoord over de stad. Het is te merken dat gids Patrick echt plezier heeft in wat hij doet. Hij neemt de moeite om de tour af te stemmen op de groep. We hebben een ontzettend leuke middag gehad! We zouden iedereen die naar Gent gaat aanraden om deze tour te boeken. Bedankt Patrick!

Bekijk meer beoordelingen
4 november 2018 beoordeeld

Ik studeerde in Gent en ken de stad dus wel een beetje. Mijn eerste ervaring met bier was tjjdens mijn studententijd en ik dronk sporadisch. Later leerde ik "bier" beter kennen.
De wandeling was aangenaam en de gids kon vlot ons enkele hoekjes van Gent tonen die mij minder bekend waren. En de "pairing" van geschiedenis en bier (maken en proeven) was zeer interessant.
Sommige medewandelaars Noorderburen hadden blijkbaar een andere kijk op Beerwalking. Maar Marc, onze gids, bleef moeite doen ze voor de wandeling te begeesteren. Proficiat voor zijn geduld en inzet vanwege Eric en Marc.

Datum van activiteit: november 2018

Reizigers die BeerWalk Gent bekeken, bekeken ook

In BeerWalk Gent geweest? Deel je ervaringen!