Vandaag geopend: Gesloten
Opslaan
Van tevoren boeken
Tours van BeerWalk Gent zijn vaak snel uitverkocht. Reizigers raden aan van tevoren te boeken!
Waarom op TripAdvisor boeken?
  • Tourhoogtepunten & volledig reisschema
  • Eenvoudig online boeken
  • Gegarandeerd de laagste prijs
Meer informatie

1 week geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Wij waren maar voor 1 dag in Gent, en hebben dankzij de BeerWalk veel gehoord over de stad. Het is te merken dat gids Patrick echt plezier heeft in wat hij doet. Hij neemt de moeite om de tour af te stemmen op de groep. We hebben een ontzettend leuke middag gehad! We zouden iedereen die naar Gent gaat aanraden om deze tour te boeken. Bedankt Patrick!

Datum van activiteit: december 2018
Beoordeeld op 4 november 2018

Ik studeerde in Gent en ken de stad dus wel een beetje. Mijn eerste ervaring met bier was tjjdens mijn studententijd en ik dronk sporadisch. Later leerde ik "bier" beter kennen.
De wandeling was aangenaam en de gids kon vlot ons enkele hoekjes van Gent tonen die mij minder bekend waren. En de "pairing" van geschiedenis en bier (maken en proeven) was zeer interessant.
Sommige medewandelaars Noorderburen hadden blijkbaar een andere kijk op Beerwalking. Maar Marc, onze gids, bleef moeite doen ze voor de wandeling te begeesteren. Proficiat voor zijn geduld en inzet vanwege Eric en Marc.

Datum van activiteit: november 2018
Beoordeeld op 23 oktober 2018 via mobiele applicatie

Tijdens de Beerwalk leer je onder het genot van een (aantal) biertje(s) meer over de geschiedenis van Gent. Hele gezellige, en leerzame wandeling!

Beoordeeld op 20 oktober 2018 via mobiele applicatie

Veel info over bier en bezienswaardigheden van de stad Gent. Super gezellig en goed. Bedankt Patrick

Beoordeeld op 18 oktober 2018

Zeker de moeite waard, mooie stad met gezellige cafés. Gids Carine bracht ons naar plaatsen waar je anders nooit zou komen. Je hoeft er zelfs niet fysiek voor in orde te zijn. Kortom.... doen. En nogmaals dank aan onze gids!