“Een herontdekking.”

45,12 US$*
Vanaf
BeerWalk Gent
Geclassificeerd als nr. 2 van 15 Eten en drinken in Gent
Meer gegevens van de attractie
Attractiegegevens
Aanbevolen duur van bezoek: 2-3 uur
Beschrijving eigenaar: Ontdek de Gentse binnenstad in drie uur. Leer bier proeven in vijf authentieke stadscafés. Ontdek alles over de Gentse biergeschiedenis en bezoek verrassende bezienswaardigheden onderweg. Prijs inclusief vijf bierdegustaties. Als aandenken krijg je een officieel BeerWalk proefglas mee naar huis. Exclusieve bieren Proef exclusieve bieren die nergens anders te verkrijgen zijn! Sint-Joris Blond Flemish Old Style Sour Ale (FLOSS) Leer Bierproeven Een unieke bierwandeling in Gent gekoppeld aan een bierproeverij van vijf speciaalbieren: de perfecte combinatie om het historische centrum van de stad te ontdekken. Biergeschiedenis van Gent Laat je onderdompelen in het bijzondere religieuze leven in deze middeleeuwse stad tijdens een drie uur durende wandeltocht doorheen de Gentse geschiedenis. Voor iedereen Elke deelnemer kan indien gewenst het gedegusteerde speciaalbier vervangen door koffie of een frisdrank naar keuze en alsnog mee genieten van alle boeiende verhalen.
1 week geleden beoordeeld

Ik studeerde in Gent en ken de stad dus wel een beetje. Mijn eerste ervaring met bier was tjjdens mijn studententijd en ik dronk sporadisch. Later leerde ik "bier" beter kennen.
De wandeling was aangenaam en de gids kon vlot ons enkele hoekjes van Gent tonen die mij minder bekend waren. En de "pairing" van geschiedenis en bier (maken en proeven) was zeer interessant.
Sommige medewandelaars Noorderburen hadden blijkbaar een andere kijk op Beerwalking. Maar Marc, onze gids, bleef moeite doen ze voor de wandeling te begeesteren. Proficiat voor zijn geduld en inzet vanwege Eric en Marc.

3 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Tijdens de Beerwalk leer je onder het genot van een (aantal) biertje(s) meer over de geschiedenis van Gent. Hele gezellige, en leerzame wandeling!

4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Veel info over bier en bezienswaardigheden van de stad Gent. Super gezellig en goed. Bedankt Patrick

4 weken geleden beoordeeld

Zeker de moeite waard, mooie stad met gezellige cafés. Gids Carine bracht ons naar plaatsen waar je anders nooit zou komen. Je hoeft er zelfs niet fysiek voor in orde te zijn. Kortom.... doen. En nogmaals dank aan onze gids!

Bekijk meer beoordelingen
4 weken geleden beoordeeld

Zeer geslaagde namiddag en veel opgestoken. Patrick is fantastisch gedreven en neemt je mee in een geweldige ervaring. Top! Ook meer dan toffe klik met ons gezelschap Kelly en Kristof! Zeker eens doen!

Reizigers die BeerWalk Gent bekeken, bekeken ook

In BeerWalk Gent geweest? Deel je ervaringen!