Vandaag geopend: Gesloten
Opslaan
Van tevoren boeken
Tours van BeerWalk Gent zijn vaak snel uitverkocht. Reizigers raden aan van tevoren te boeken!
Waarom op TripAdvisor boeken?
  • Tourhoogtepunten & volledig reisschema
  • Eenvoudig online boeken
  • Gegarandeerd de laagste prijs
Meer informatie

vertaald door Google
Aanbevolen ervaringen in en in de buurt van Gent
vanaf 9,26 US$
Meer info
vanaf 8,68 US$
Meer info
Beoordeeld op 23 oktober 2018 via mobiele applicatie

Tijdens de Beerwalk leer je onder het genot van een (aantal) biertje(s) meer over de geschiedenis van Gent. Hele gezellige, en leerzame wandeling!

Beoordeeld op 20 oktober 2018 via mobiele applicatie

Veel info over bier en bezienswaardigheden van de stad Gent. Super gezellig en goed. Bedankt Patrick

Beoordeeld op 18 oktober 2018

Zeker de moeite waard, mooie stad met gezellige cafés. Gids Carine bracht ons naar plaatsen waar je anders nooit zou komen. Je hoeft er zelfs niet fysiek voor in orde te zijn. Kortom.... doen. En nogmaals dank aan onze gids!

Beoordeeld op 15 oktober 2018

Zeer geslaagde namiddag en veel opgestoken. Patrick is fantastisch gedreven en neemt je mee in een geweldige ervaring. Top! Ook meer dan toffe klik met ons gezelschap Kelly en Kristof! Zeker eens doen!

Beoordeeld op 9 oktober 2018

Zondag 7 oktober een Beerwalk gedaan in Gent. Onder de deskundige begeleiding van onze gids, Patrick De Decker, een leerzame middag gehad over de stad Gent maar bovenal over de historie van Bier. Veel gehoord over de geschiedenis van het brouwen en de soorten bier. In totaal 7, heel variërende, bieren geproefd.

Bier, zon en de historische stad Gent laten een bijzondere indruk achter. Ik raad dit uitje zeker aan, was een geweldige ervaring