“Gezellige namiddag gehad met topgids Carine! Veel plezier gehad, en zij ook denk. 😉”
Beoordeling van BeerWalk Gent

BeerWalk Gent
Van tevoren boeken
Meer info
45,12 US$*
Vanaf
BeerWalk Gent
Geclassificeerd als nr. 2 van 15 Eten en drinken in Gent
Meer gegevens van de attractie
Attractiegegevens
Aanbevolen duur van bezoek: 2-3 uur
Beschrijving eigenaar: Ontdek de Gentse binnenstad in drie uur. Leer bier proeven in vijf authentieke stadscafés. Ontdek alles over de Gentse biergeschiedenis en bezoek verrassende bezienswaardigheden onderweg. Prijs inclusief vijf bierdegustaties. Als aandenken krijg je een officieel BeerWalk proefglas mee naar huis. Exclusieve bieren Proef exclusieve bieren die nergens anders te verkrijgen zijn! Sint-Joris Blond Flemish Old Style Sour Ale (FLOSS) Leer Bierproeven Een unieke bierwandeling in Gent gekoppeld aan een bierproeverij van vijf speciaalbieren: de perfecte combinatie om het historische centrum van de stad te ontdekken. Biergeschiedenis van Gent Laat je onderdompelen in het bijzondere religieuze leven in deze middeleeuwse stad tijdens een drie uur durende wandeltocht doorheen de Gentse geschiedenis. Voor iedereen Elke deelnemer kan indien gewenst het gedegusteerde speciaalbier vervangen door koffie of een frisdrank naar keuze en alsnog mee genieten van alle boeiende verhalen.
4 weken geleden beoordeeld

Zeker de moeite waard, mooie stad met gezellige cafés. Gids Carine bracht ons naar plaatsen waar je anders nooit zou komen. Je hoeft er zelfs niet fysiek voor in orde te zijn. Kortom.... doen. En nogmaals dank aan onze gids!

4 weken geleden beoordeeld

Zeer geslaagde namiddag en veel opgestoken. Patrick is fantastisch gedreven en neemt je mee in een geweldige ervaring. Top! Ook meer dan toffe klik met ons gezelschap Kelly en Kristof! Zeker eens doen!

9 oktober 2018 beoordeeld

Zondag 7 oktober een Beerwalk gedaan in Gent. Onder de deskundige begeleiding van onze gids, Patrick De Decker, een leerzame middag gehad over de stad Gent maar bovenal over de historie van Bier. Veel gehoord over de geschiedenis van het brouwen en de soorten bier. In totaal 7, heel variërende, bieren geproefd.

Bier, zon en de historische stad Gent laten een bijzondere indruk achter. Ik raad dit uitje zeker aan, was een geweldige ervaring

29 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben een hele leuke avond gehad in het prachtige Gent! Onze gids Tom vertelde heel veel over de stad en haar bierbrouwers, het was leerzaam en gezellig. De biertjes en kroegen waren bijzonder en we raden dit uitje bij iedereen aan!

Bekijk meer beoordelingen
23 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij zijn samen met gids, Tom van Snick, een middag door Gent gelopen en hebben veel gehoord over de historie van Gent en de daarbij behorende speciale bieren die Gent rijk is. Tom is een gids die wij zeker aanraden. Hij weet heel veel van Gent maar nog meer van alle bieren die er zijn ( en zijn brouwerijen). Ook heeft hij tijdens de rondleiding ons tips gegeven waar je heerlijk kan eten na de wandeling.
Wij vonden dit een hele leuke besteding van onze middag!

Reizigers die BeerWalk Gent bekeken, bekeken ook

In BeerWalk Gent geweest? Deel je ervaringen!