Vandaag geopend: Gesloten
Opslaan
Van tevoren boeken
Tours van BeerWalk Gent zijn vaak snel uitverkocht. Reizigers raden aan van tevoren te boeken!
Waarom op TripAdvisor boeken?
  • Tourhoogtepunten & volledig reisschema
  • Eenvoudig online boeken
  • Gegarandeerd de laagste prijs
Meer informatie ›

vertaald door Google
Aanbevolen ervaringen in en in de buurt van Gent
vanaf 9,20 US$
vanaf 8,62 US$
vanaf 44,84 US$
Beoordeeld op 15 oktober 2018

Zeer geslaagde namiddag en veel opgestoken. Patrick is fantastisch gedreven en neemt je mee in een geweldige ervaring. Top! Ook meer dan toffe klik met ons gezelschap Kelly en Kristof! Zeker eens doen!

Datum van activiteit: oktober 2018
Beoordeeld op 9 oktober 2018

Zondag 7 oktober een Beerwalk gedaan in Gent. Onder de deskundige begeleiding van onze gids, Patrick De Decker, een leerzame middag gehad over de stad Gent maar bovenal over de historie van Bier. Veel gehoord over de geschiedenis van het brouwen en de soorten bier. In totaal 7, heel variërende, bieren geproefd.

Bier, zon en de historische stad Gent laten een bijzondere indruk achter. Ik raad dit uitje zeker aan, was een geweldige ervaring

Datum van activiteit: oktober 2018
Beoordeeld op 29 september 2018 via mobiele applicatie

We hebben een hele leuke avond gehad in het prachtige Gent! Onze gids Tom vertelde heel veel over de stad en haar bierbrouwers, het was leerzaam en gezellig. De biertjes en kroegen waren bijzonder en we raden dit uitje bij iedereen aan!

Datum van activiteit: september 2018
Beoordeeld op 23 september 2018 via mobiele applicatie

Wij zijn samen met gids, Tom van Snick, een middag door Gent gelopen en hebben veel gehoord over de historie van Gent en de daarbij behorende speciale bieren die Gent rijk is. Tom is een gids die wij zeker aanraden. Hij weet heel veel van Gent maar nog meer van alle bieren die er zijn ( en zijn brouwerijen). Ook heeft hij tijdens de rondleiding ons tips gegeven waar je heerlijk kan eten na de wandeling.
Wij vonden dit een hele leuke besteding van onze middag!

Datum van activiteit: augustus 2018
Beoordeeld op 20 augustus 2018

Last minute een uitstap met vrienden geregeld. We komen allemaal uit de rand van Gent en zijn dus bekend met de binnenstad en haar geschiedenis. De gids kon ons verrassen met een leuke/leerrijke en lekkere wandeling. Een aanrader om geschiedenis op een andere manier te ervaren! Topper

Datum van activiteit: augustus 2018