“Aanrader!”

44,84 US$*
Vanaf
BeerWalk Gent
Geclassificeerd als nr. 2 van 15 Eten en drinken in Gent
Meer gegevens van de attractie
Attractiegegevens
Aanbevolen duur van bezoek: 2-3 uur
Beschrijving eigenaar: Ontdek de Gentse binnenstad in drie uur. Leer bier proeven in vijf authentieke stadscafés. Ontdek alles over de Gentse biergeschiedenis en bezoek verrassende bezienswaardigheden onderweg. Prijs inclusief vijf bierdegustaties. Als aandenken krijg je een officieel BeerWalk proefglas mee naar huis. Exclusieve bieren Proef exclusieve bieren die nergens anders te verkrijgen zijn! Sint-Joris Blond Flemish Old Style Sour Ale (FLOSS) Leer Bierproeven Een unieke bierwandeling in Gent gekoppeld aan een bierproeverij van vijf speciaalbieren: de perfecte combinatie om het historische centrum van de stad te ontdekken. Biergeschiedenis van Gent Laat je onderdompelen in het bijzondere religieuze leven in deze middeleeuwse stad tijdens een drie uur durende wandeltocht doorheen de Gentse geschiedenis. Voor iedereen Elke deelnemer kan indien gewenst het gedegusteerde speciaalbier vervangen door koffie of een frisdrank naar keuze en alsnog mee genieten van alle boeiende verhalen.
29 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben een hele leuke avond gehad in het prachtige Gent! Onze gids Tom vertelde heel veel over de stad en haar bierbrouwers, het was leerzaam en gezellig. De biertjes en kroegen waren bijzonder en we raden dit uitje bij iedereen aan!

23 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij zijn samen met gids, Tom van Snick, een middag door Gent gelopen en hebben veel gehoord over de historie van Gent en de daarbij behorende speciale bieren die Gent rijk is. Tom is een gids die wij zeker aanraden. Hij weet heel veel van Gent maar nog meer van alle bieren die er zijn ( en zijn brouwerijen). Ook heeft hij tijdens de rondleiding ons tips gegeven waar je heerlijk kan eten na de wandeling.
Wij vonden dit een hele leuke besteding van onze middag!

20 augustus 2018 beoordeeld

Last minute een uitstap met vrienden geregeld. We komen allemaal uit de rand van Gent en zijn dus bekend met de binnenstad en haar geschiedenis. De gids kon ons verrassen met een leuke/leerrijke en lekkere wandeling. Een aanrader om geschiedenis op een andere manier te ervaren! Topper

14 augustus 2018 beoordeeld

We hebben een hele leuke maar ook leerzame beerwalk gehad. Op alle vragen kregen we antwoord en de tocht zat vol met leuke anacdotes over de stad met betrekking tot het bierbrouwen. Een echte aanrader! Ga dit zeker weer doen als ik in Brugge, Mechelen of Antwerpen ben!

Bekijk meer beoordelingen
31 juli 2018 beoordeeld

Voor mijn vriend zijn verjaardag last minute nog een beerwalk geboekt met 14 vrienden op een vrijdagavond in juni.
Heel leuke tour door Gent. Ondanks dat we bijna allemaal in Gent gewoond hebben, wist hij ons toch nog te verrassen! Zeker een aanrader en vraag naar gids Patrick!!
Het glas dat je krijgt als afsluiter is ook een leuk extraatje!

Reizigers die BeerWalk Gent bekeken, bekeken ook

In BeerWalk Gent geweest? Deel je ervaringen!