“Toffe avondwandeling!!”

45,12 US$*
Vanaf
BeerWalk Gent
Geclassificeerd als nr. 2 van 15 Eten en drinken in Gent
Meer gegevens van de attractie
Attractiegegevens
Aanbevolen duur van bezoek: 2-3 uur
Beschrijving eigenaar: Ontdek de Gentse binnenstad in drie uur. Leer bier proeven in vijf authentieke stadscafés. Ontdek alles over de Gentse biergeschiedenis en bezoek verrassende bezienswaardigheden onderweg. Prijs inclusief vijf bierdegustaties. Als aandenken krijg je een officieel BeerWalk proefglas mee naar huis. Exclusieve bieren Proef exclusieve bieren die nergens anders te verkrijgen zijn! Sint-Joris Blond Flemish Old Style Sour Ale (FLOSS) Leer Bierproeven Een unieke bierwandeling in Gent gekoppeld aan een bierproeverij van vijf speciaalbieren: de perfecte combinatie om het historische centrum van de stad te ontdekken. Biergeschiedenis van Gent Laat je onderdompelen in het bijzondere religieuze leven in deze middeleeuwse stad tijdens een drie uur durende wandeltocht doorheen de Gentse geschiedenis. Voor iedereen Elke deelnemer kan indien gewenst het gedegusteerde speciaalbier vervangen door koffie of een frisdrank naar keuze en alsnog mee genieten van alle boeiende verhalen.
20 augustus 2018 beoordeeld

Last minute een uitstap met vrienden geregeld. We komen allemaal uit de rand van Gent en zijn dus bekend met de binnenstad en haar geschiedenis. De gids kon ons verrassen met een leuke/leerrijke en lekkere wandeling. Een aanrader om geschiedenis op een andere manier te ervaren! Topper

14 augustus 2018 beoordeeld

We hebben een hele leuke maar ook leerzame beerwalk gehad. Op alle vragen kregen we antwoord en de tocht zat vol met leuke anacdotes over de stad met betrekking tot het bierbrouwen. Een echte aanrader! Ga dit zeker weer doen als ik in Brugge, Mechelen of Antwerpen ben!

31 juli 2018 beoordeeld

Voor mijn vriend zijn verjaardag last minute nog een beerwalk geboekt met 14 vrienden op een vrijdagavond in juni.
Heel leuke tour door Gent. Ondanks dat we bijna allemaal in Gent gewoond hebben, wist hij ons toch nog te verrassen! Zeker een aanrader en vraag naar gids Patrick!!
Het glas dat je krijgt als afsluiter is ook een leuk extraatje!

31 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Genoten van de wandeling door Gent met gids Marc hij heeft ons veel verteld over diversen brouwerijen en biersoorten, onder het genot van een heerlijk koud Gents biertje

Bekijk meer beoordelingen
30 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit was echt super! Leuke en duidelijke uitleg van de begeleidster. Glas mee gekregen bij afloop. Zeker een aanrader.

Reizigers die BeerWalk Gent bekeken, bekeken ook

In BeerWalk Gent geweest? Deel je ervaringen!