“Heerlijk, gezellig en leerzaam”
Beoordeling van BeerWalk Gent

BeerWalk Gent
Van tevoren boeken
Meer info
45,12 US$*
Vanaf
BeerWalk Gent
Geclassificeerd als nr. 2 van 15 Eten en drinken in Gent
Meer gegevens van de attractie
Attractiegegevens
Aanbevolen duur van bezoek: 2-3 uur
Beschrijving eigenaar: Ontdek de Gentse binnenstad in drie uur. Leer bier proeven in vijf authentieke stadscafés. Ontdek alles over de Gentse biergeschiedenis en bezoek verrassende bezienswaardigheden onderweg. Prijs inclusief vijf bierdegustaties. Als aandenken krijg je een officieel BeerWalk proefglas mee naar huis. Exclusieve bieren Proef exclusieve bieren die nergens anders te verkrijgen zijn! Sint-Joris Blond Flemish Old Style Sour Ale (FLOSS) Leer Bierproeven Een unieke bierwandeling in Gent gekoppeld aan een bierproeverij van vijf speciaalbieren: de perfecte combinatie om het historische centrum van de stad te ontdekken. Biergeschiedenis van Gent Laat je onderdompelen in het bijzondere religieuze leven in deze middeleeuwse stad tijdens een drie uur durende wandeltocht doorheen de Gentse geschiedenis. Voor iedereen Elke deelnemer kan indien gewenst het gedegusteerde speciaalbier vervangen door koffie of een frisdrank naar keuze en alsnog mee genieten van alle boeiende verhalen.
5 juli 2017 beoordeeld

Vooral leuk omdat we met een kleine groep (6p) bij elkaar bleven en geen andere mensen met de walk meelipen.

Beoordeling verzameld in samenwerking met deze attractie

3 juli 2017 beoordeeld

Onze enthousiast gids (Patrick) heeft ons veel vertelt over de stad Gent en wist veel details te vertellen over de geproefde biertjes en cafe's waar we deze nuttigden.
Echt een aanrader!

27 juni 2017 beoordeeld

De gids (Carine) had duidelijk verstand van zaken en heeft ons groepje van 4 uitstekend vermaakt op deze bierwandeling. Omdat we in dit geval met zijn vieren waren was het extra persoonlijk en gezellig. Absoluut een aanrader om een st Joris biertje (voor mij het lekkerste biertje) te drinken in een zeer oude sfeervolle authentieke gastkamer, waar Napoleon ons is voorgegaan.

19 juni 2017 beoordeeld

perfecte manier om gezellig de stad te verkennen, onder het genot van telkens een nieuw biertje , en andere lokatie

Bekijk meer beoordelingen
7 juni 2017 beoordeeld

Heel mooie en leuke uitstap. Carine was een super gids. Met heel veel uitleg over bier en over de stad.

Beoordeling verzameld in samenwerking met deze attractie

Reizigers die BeerWalk Gent bekeken, bekeken ook

In BeerWalk Gent geweest? Deel je ervaringen!