Vandaag geopend: Gesloten
Opslaan
Van tevoren boeken
Tours van BeerWalk Gent zijn vaak snel uitverkocht. Reizigers raden aan van tevoren te boeken!
Waarom op TripAdvisor boeken?
  • Tourhoogtepunten & volledig reisschema
  • Eenvoudig online boeken
  • Gegarandeerd de laagste prijs
Meer informatie

vertaald door Google
Aanbevolen ervaringen in en in de buurt van Gent
vanaf 9,20 US$
vanaf 8,60 US$
vanaf 45,00 US$
vanaf 40,20 US$
Beoordeeld op 15 mei 2017

Een mooie tocht door Gent gemaakt, de verschillende soorten bieren smaakten uitstekend en de gids (Carine) was erg gezellig. Zeker een aanrader als je meer over de geschiedenis Gent en de lokale bieren wil weten.

Datum van activiteit: mei 2017
Beoordeling verzameld in samenwerking met deze attractie
Beoordeeld op 1 mei 2017

Als Hollander zou mijn eerste reactie zijn: uitstekend waar voor je geld.
De Beer Walk is een hele leuke combinatie van bierles, een historische rondwandeling langs mooie plekjes in Gent en de kennismaking met lekkere bieren in leuke café's.

Gids Patrick (die bij ons zijn meesterproef als biergids deed) is een begenadigd verteller en een trotse Gentenaar die de geschiedenis van zijn stad mooi wist te verweven met de geschiedenis van bier. Bovendien legde hij ook heel duidelijk uit hoe bier gemaakt wordt en waar de verschillen tussen soorten bier vandaan komen.

Datum van activiteit: april 2017
Beoordeeld op 8 april 2017 via mobiele applicatie

Super avond gehad, een mooie combi van biertjes en wandelen door de stad Gent. Na een vriendelijke en gastvrije ontvangst door onze gids in een wel bijzonder mooi cafe/restaurant het eerste biertje gedronken (ik zal niet zeggen welke om de verrassing niet te bederven maar hij smaakte goed) hierna door de gids voorzien van allerlei interessante weetjes door Gent gewandeld en her en der een biertje geproefd. Een mooie manier om een eerste indruk van een stad te krijgen en natuurlijk om weer eens nieuwe mooie bieren te proeven. De gids was een echte (trotse) Gentse en wist boeiend te vertellen over het heden en verleden van de stad en haar biergeschiedenis. Gent zelf was ook echt de moeite van het bezoeken waard. De bieren waren divers en de achtergrond informatie over deze was goed. Duidelijk niet een ingestudeerd verhaal, maar vertelt door een liefhebbster. Dit maakte het commentaar bij de biertjes soms iets minder objectief maar wel een stuk relaxter. Je kon over de bieren met de gids discussiëren zonder je een amateur te voelen. Kortom een aanrader voor een avondje uit, zelfs als je geen grote bierkenner bent.

Datum van activiteit: april 2017
Beoordeeld op 4 april 2017

Super! We hebben een fantastische namiddag gehad. Een super gids en lekkere biertjes geproefd! Een echte aanrader!

Datum van activiteit: maart 2017
Beoordeling verzameld in samenwerking met deze attractie
Beoordeeld op 15 februari 2017

Was meer dan geslaagd! Heerlijke Belgische biertjes drinken en ondertussen leuke weetjes horen over de stad Gent! De wandeling op de vrijdag gedaan, als start voor ons weekendje weg, en alle bezienswaardigheden kwamen voorbij!

Datum van activiteit: februari 2017
BeerWalk-be, Public Relations Manager van BeerWalk Gent, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 16 februari 2017

Bedankt voor je reactie! Wat fijn om te horen dat jullie genoten hebben van de BeerWalk. Hopelijk tot een volgende keer!