“Geslaagde combinatie van bier- en cultuur proeverij”
Beoordeling van BeerWalk Gent

BeerWalk Gent
Van tevoren boeken
Meer info
45,12 US$*
Vanaf
BeerWalk Gent
Geclassificeerd als nr. 2 van 15 Eten en drinken in Gent
Meer gegevens van de attractie
Attractiegegevens
Aanbevolen duur van bezoek: 2-3 uur
Beschrijving eigenaar: Ontdek de Gentse binnenstad in drie uur. Leer bier proeven in vijf authentieke stadscafés. Ontdek alles over de Gentse biergeschiedenis en bezoek verrassende bezienswaardigheden onderweg. Prijs inclusief vijf bierdegustaties. Als aandenken krijg je een officieel BeerWalk proefglas mee naar huis. Exclusieve bieren Proef exclusieve bieren die nergens anders te verkrijgen zijn! Sint-Joris Blond Flemish Old Style Sour Ale (FLOSS) Leer Bierproeven Een unieke bierwandeling in Gent gekoppeld aan een bierproeverij van vijf speciaalbieren: de perfecte combinatie om het historische centrum van de stad te ontdekken. Biergeschiedenis van Gent Laat je onderdompelen in het bijzondere religieuze leven in deze middeleeuwse stad tijdens een drie uur durende wandeltocht doorheen de Gentse geschiedenis. Voor iedereen Elke deelnemer kan indien gewenst het gedegusteerde speciaalbier vervangen door koffie of een frisdrank naar keuze en alsnog mee genieten van alle boeiende verhalen.
22 mei 2017 beoordeeld

Deze beer walk was een verjaardagscadeau aan onze Italiaanse vrienden. Een echte aanrader. Met dank natuurlijk aan de gids Carine die met een natuurlijke flair de vibes in onze groep alleen maar aanwakkerde met haar interessante verhalen en bezoekjes. We hebben uitzonderlijke en lekkere bieren geproefd en plekjes ontdekt die enkel de echte Gentenaar kan aanduiden. Top concept, smaakt naar meer!

15 mei 2017 beoordeeld

Een mooie tocht door Gent gemaakt, de verschillende soorten bieren smaakten uitstekend en de gids (Carine) was erg gezellig. Zeker een aanrader als je meer over de geschiedenis Gent en de lokale bieren wil weten.

Beoordeling verzameld in samenwerking met deze attractie
1 mei 2017 beoordeeld

Als Hollander zou mijn eerste reactie zijn: uitstekend waar voor je geld.
De Beer Walk is een hele leuke combinatie van bierles, een historische rondwandeling langs mooie plekjes in Gent en de kennismaking met lekkere bieren in leuke café's.

Gids Patrick (die bij ons zijn meesterproef als biergids deed) is een begenadigd verteller en een trotse Gentenaar die de geschiedenis van zijn stad mooi wist te verweven met de geschiedenis van bier. Bovendien legde hij ook heel duidelijk uit hoe bier gemaakt wordt en waar de verschillen tussen soorten bier vandaan komen.

8 april 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Super avond gehad, een mooie combi van biertjes en wandelen door de stad Gent. Na een vriendelijke en gastvrije ontvangst door onze gids in een wel bijzonder mooi cafe/restaurant het eerste biertje gedronken (ik zal niet zeggen welke om de verrassing niet te bederven maar hij smaakte goed) hierna door de gids voorzien van allerlei interessante weetjes door Gent gewandeld en her en der een biertje geproefd. Een mooie manier om een eerste indruk van een stad te krijgen en natuurlijk om weer eens nieuwe mooie bieren te proeven. De gids was een echte (trotse) Gentse en wist boeiend te vertellen over het heden en verleden van de stad en haar biergeschiedenis. Gent zelf was ook echt de moeite van het bezoeken waard. De bieren waren divers en de achtergrond informatie over deze was goed. Duidelijk niet een ingestudeerd verhaal, maar vertelt door een liefhebbster. Dit maakte het commentaar bij de biertjes soms iets minder objectief maar wel een stuk relaxter. Je kon over de bieren met de gids discussiëren zonder je een amateur te voelen. Kortom een aanrader voor een avondje uit, zelfs als je geen grote bierkenner bent.

Bekijk meer beoordelingen
4 april 2017 beoordeeld

Super! We hebben een fantastische namiddag gehad. Een super gids en lekkere biertjes geproefd! Een echte aanrader!

Beoordeling verzameld in samenwerking met deze attractie

Reizigers die BeerWalk Gent bekeken, bekeken ook

In BeerWalk Gent geweest? Deel je ervaringen!