“Heerlijk avondje uit”

44,84 US$*
Vanaf
BeerWalk Gent
Geclassificeerd als nr. 2 van 15 Eten en drinken in Gent
Meer gegevens van de attractie
Attractiegegevens
Aanbevolen duur van bezoek: 2-3 uur
Beschrijving eigenaar: Ontdek de Gentse binnenstad in drie uur. Leer bier proeven in vijf authentieke stadscafés. Ontdek alles over de Gentse biergeschiedenis en bezoek verrassende bezienswaardigheden onderweg. Prijs inclusief vijf bierdegustaties. Als aandenken krijg je een officieel BeerWalk proefglas mee naar huis. Exclusieve bieren Proef exclusieve bieren die nergens anders te verkrijgen zijn! Sint-Joris Blond Flemish Old Style Sour Ale (FLOSS) Leer Bierproeven Een unieke bierwandeling in Gent gekoppeld aan een bierproeverij van vijf speciaalbieren: de perfecte combinatie om het historische centrum van de stad te ontdekken. Biergeschiedenis van Gent Laat je onderdompelen in het bijzondere religieuze leven in deze middeleeuwse stad tijdens een drie uur durende wandeltocht doorheen de Gentse geschiedenis. Voor iedereen Elke deelnemer kan indien gewenst het gedegusteerde speciaalbier vervangen door koffie of een frisdrank naar keuze en alsnog mee genieten van alle boeiende verhalen.
8 april 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Super avond gehad, een mooie combi van biertjes en wandelen door de stad Gent. Na een vriendelijke en gastvrije ontvangst door onze gids in een wel bijzonder mooi cafe/restaurant het eerste biertje gedronken (ik zal niet zeggen welke om de verrassing niet te bederven maar hij smaakte goed) hierna door de gids voorzien van allerlei interessante weetjes door Gent gewandeld en her en der een biertje geproefd. Een mooie manier om een eerste indruk van een stad te krijgen en natuurlijk om weer eens nieuwe mooie bieren te proeven. De gids was een echte (trotse) Gentse en wist boeiend te vertellen over het heden en verleden van de stad en haar biergeschiedenis. Gent zelf was ook echt de moeite van het bezoeken waard. De bieren waren divers en de achtergrond informatie over deze was goed. Duidelijk niet een ingestudeerd verhaal, maar vertelt door een liefhebbster. Dit maakte het commentaar bij de biertjes soms iets minder objectief maar wel een stuk relaxter. Je kon over de bieren met de gids discussiëren zonder je een amateur te voelen. Kortom een aanrader voor een avondje uit, zelfs als je geen grote bierkenner bent.

4 april 2017 beoordeeld

Super! We hebben een fantastische namiddag gehad. Een super gids en lekkere biertjes geproefd! Een echte aanrader!

Beoordeling verzameld in samenwerking met deze attractie
15 februari 2017 beoordeeld

Was meer dan geslaagd! Heerlijke Belgische biertjes drinken en ondertussen leuke weetjes horen over de stad Gent! De wandeling op de vrijdag gedaan, als start voor ons weekendje weg, en alle bezienswaardigheden kwamen voorbij!

BeerWalk-be, Public Relations Manager van BeerWalk Gent, reageerde op deze beoordelingGereageerd 16 februari 2017

Bedankt voor je reactie! Wat fijn om te horen dat jullie genoten hebben van de BeerWalk. Hopelijk tot een volgende keer!

12 februari 2017 beoordeeld

We waren geen bierliefhebbers, maar dachten dat de bierwandeling ons veel kon laten zien over de gebouwen en hun achtergrondverhalen. Onze gids Carine was er binnen tien minuten al in geslaagd om ons enthousiast te maken over niet alleen de gebouwen en de verhalen, maar ook over bier, waarom het zo gezond is, wat je er allemaal mee kunt, hoe je in een handomdraai een heerlijk dessert kunt genieten, attendeerde ons op kunst (Hop eens naar Het Lam Gods in de Baafskathedraal, bijvoorbeeld), en zo heel veel meer! We hebben op het Veerleplein àlle biertjes gekocht die we tijdens de wandeling hebben mogen proeven, en genieten op dit moment er thuis nog volop van. We raden iedereen de wandeling aan, want er gaat een wereld voor je open! Carine: heel hartelijk dank voor je enthousiasme en al je prachtige verhalen!!!

BeerWalk-be, Public Relations Manager van BeerWalk Gent, reageerde op deze beoordelingGereageerd 15 februari 2017

Fijn dat te horen! Wij zijn enorm blij dat jullie zo van de activiteit genoten hebben. Hopelijk tot een volgende keer!

Bekijk meer beoordelingen
16 januari 2017 beoordeeld

Gisteren de BeerWalk gedaan in Gent, echt een aanrader. De gids laat je alle mooie plekken in Gent zien, en neemt je mee naar leuke kroegjes om bier te proeven. Heel veel leuke en interessante informatie over bier en de geschiedenis ervan!

Reizigers die BeerWalk Gent bekeken, bekeken ook

In BeerWalk Gent geweest? Deel je ervaringen!