Vandaag geopend: 10:00 - 13:00, 14:00 - 17:00

Meer info
vanaf 80,19 US$
Meer info
Beoordeeld op 6 juli 2020 via mobiele applicatie

We hebben veel plezier gehad, veel intressante weetjes en feitjes over(het moderne)Gent . Een absolute aanrader.

Datum van activiteit: juli 2020
Beoordeeld op 5 juli 2020
Beoordeling van: Bike Gent

Off the beaten tracks, daar begon het mee. Superbenieuwd naar wat ik zou mogen verwachten. Gent, de stad waar ik geen 10 km vandaan woon, maar door Kristof zijn enthousiaste verhalen ( en dito IG account), me eigenlijk het gevoel gaf dat ik eigenlijk quasi niks wist zijn. Op nieuwe mountainbikes er letterlijk ingevlogen. Van links naar rechts, straat in, parking op, plein door, ... ongelofelijk. Te pas en ten onpas stops met "wijze" weetjes over Gent. Street art die erin werd opgenomen, en toch een stukje cultuur en geschiedenis. Zonder er een saaie historische namiddag in het centrum van te maken. Ik boek hem opnieuw om zijn andere routes ook te zien, want hij kan u 8 tot 10u meepakken al fietsen in en rond en door Gent. (Wheelies met zijn machines zijn toegelaten, een pluspunt!)

Datum van activiteit: juni 2020
Beoordeeld op 30 juni 2020

Het was DE MAX! Dankzij het enthousiasme van Kristof beleefden mijn metekind en ikzelf een schitterende voormiddag in Gent. Het was een zalige rit op prima mountainbikes langs verrassende en minder voor de hand liggende paadjes en wegen rond Gent, doorspekt met boeiende wistjedatjes en hier&daar een vleugje geschiedenis. Pluspunt: Kristof kan goed praten maar ook goed luisteren en speelt tijdens de tocht in op persoonlijke interessepunten. Een aanrader!!! Josima&Tine

Datum van activiteit: juni 2020
Beoordeeld op 27 juni 2020 via mobiele applicatie
Beoordeling van: Bike Gent

Op hele mooie en goede fietsen een ronde gemaakt door Gent. Tijdens de tour heel veel geleerd over Gent op een hele gezellige manier. De mountainbikes maakte het een comfortabele maar sportieve manier om in en om Gent de meest mooie, bijzondere en 'geheime' plekjes te ontdekken. Samen met de enthousiaste uitleg van Christophe hebben wij 3uur ontzettend genoten van de prachtige stad en hebben we de cultuur, architectuur en de sfeer leren kennen. Een echte aanrader.! Dit is niet de standaard tour, maar interactiever en out of the box!!

Beoordeeld op 27 juni 2020 via mobiele applicatie
Beoordeling van: Bike Gent

Wij hebben een super tocht gehad. Het centrum kom je doorheen maar krijgt weinig aandacht want dat kan allemaal te voet. Juist de wijken eromheen zijn leuk om te zien. Streetart wordt terecht extra belicht. Hij vertelt veel over de historie maar ook over vandaag de dag. Hij is goed voorbereid (toen het even regende bleek hij poncho's bij zich te hebben), hij maakt foto's (digitaal en polaroid) en is ook geïnteresseerd in de klant. De mountainbikes zijn van zeer goede kwaliteit met goede vering. Zeker een aanrader!