“Feestmenu”
Beoordeling van Hotel de Lourdes

Hotel de Lourdes
Geclassificeerd als nr. 406 van 958 Restaurants in Gent
15 maart 2020 beoordeeld

Sinterklaasmenu, Paasmenu, Valentijnmenu, feest van de 70 jarigen enz... van al deze menu's hebben wij in vriendenkring reeds genoten en telkenmale zeer lekker met een goede bediening. Voor feesten MOET men in Hotel De Lourdes zijn. Lekkere aperitief en wijn (en er wordt goed bijgeschonken) dus geen minpunten, allen daarheen voor feestmenu's.

Datum van bezoek: maart 2020

9 februari 2020 beoordeeld

Lekker eten, goede bediening, vriendelijk enz.enz maar VEEL te prijzig!!!
Bedevaarders met rolwagens worden er met open armen ontvangen, rouwmaaltijden en andere "feesten" zijn de pleace to be maar je prijskaartje is navenandt!!!

Datum van bezoek: mei 2019
4 februari 2020 beoordeeld

We waren er met een twintigtal personen voor jaarlijks familiefeest .
De tafels waren heel mooi aangekleed ,de bediening was zeer goed.
Het eten was zeer lekker en verzorgd ,we hadden een geslaagd feest !!!
Luc v Deinze

Datum van bezoek: februari 2020
21 november 2019 beoordeeld

's middags hebben we er meerdere keren gegeten "à la carte" en recent hebben we er twee maal mogen aanschuiven voor een feest en we keerden telkens zeer tevreden terug

Datum van bezoek: november 2019
10 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

We besloten een wafel te eten in Hotel de Lourdes. Daar toegekomen bleken deze enkel vanaf 15u beschikbaar. We vonden dit aan de late kant, maar goed. Dronken eerst iets en rond 15u bestelden we wafels. Heel lekker, met verse slagroom. Niets op aan te merken! Vriendelijk personeel en snelle bediening ondanks een vol terras!

Datum van bezoek: augustus 2019

Reizigers die Hotel de Lourdes bekeken, bekeken ook

Destelbergen, Oost-Vlaanderen

Gent, Oost-Vlaanderen

In Hotel de Lourdes geweest? Deel je ervaringen!