“Zeer zeer lekkere ervaring”
Beoordeling van Greenway Gent

Greenway Gent
Laat maaltijden bezorgen
Geclassificeerd als nr. 46 van 987 Restaurants in Gent
Prijsklasse: € 6 - € 20
Dineropties: Afhalen
Dineropties: Afhalen
26 oktober 2022 beoordeeld

Zeer lekker en zeer gezellig. Echte aanrader. Ik eet graag vlees maar ik heb zeer hard genoten van jullie eten!

Datum van bezoek: oktober 2022
Cedric H, Owner van Greenway Gent, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 1 november 2022

Bedankt Lucas voor deze fijne review!

19 oktober 2022 beoordeeld via mobiele applicatie

Snelle service, lekker gegeten en super vriendelijke bediening door de (nieuwe) manager. Absolute aanrader! Ps, die sweet potato wedges zijn goud.

Datum van bezoek: oktober 2022
Cedric H, Owner van Greenway Gent, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 oktober 2022

Thanks! Dit geeft ons energie 😘

25 mei 2022 beoordeeld

Onlangs nog eens een bezoekje gebracht aan Greenway Gent. Zoals steeds was het weer dik in orde. Ik koos een Mexican Wrap (een special die niet op de kaart staat) en mijn tafelgenoot een Kebab Wrap. Beiden werden geserveerd met een slaatje en een dressing. We hebben er van genoten en de portie was ruim voldoende. De grote plus van Greenway voor mij is: de snelle bediening, het vriendelijke personeel, je hoeft niet te reserveren en natuurlijk het lekkere eten. Extra tip: het blauwe export bier (Belgisch en zonder bewaarmiddelen) 😊

Datum van bezoek: mei 2022
Cedric H, Owner van Greenway Gent, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 31 mei 2022

Bedankt Marlietje!!

30 april 2022 beoordeeld

De suggesties eens uitgeprobeerd en zoals altijd blij verrast met een heerlijke maaltijd. Ik probeerde de curry met lemongrass bbq tofu, en de cake met cocos en vanille. Goed in balans gebrachte gerechten met veel groenten, enkel de bbq tofu was ik persoonlijk minder fan van. Bediening is attent met aandacht voor de klant. Opnieuw genoten!

Datum van bezoek: april 2022
Cedric H, Owner van Greenway Gent, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 mei 2022

Bedankt Ellen :-)

24 april 2022 beoordeeld

We kwamen toe in de zaak en het was er vrij druk. De medewerkers waren zeer vriendelijk en deden hun best iedereen zo snel mogelijk te bedienen. De zaak is fijn ingericht, maar hier en daar is het wel wat slordig.
Het eten was lekker. De porties waren zeker voldoende.

Datum van bezoek: april 2022
Cedric H, Owner van Greenway Gent, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 april 2022

Bedankt voor de feedback Jens. We gaan hiermee aan de slag!

Reizigers die Greenway Gent bekeken, bekeken ook

Gent, Oost-Vlaanderen

In Greenway Gent geweest? Deel je ervaringen!