“Heel goed en minder goed”
Beoordeling van Restaurant De Graslei

Restaurant De Graslei
Geclassificeerd als nr. 24 van 939 Restaurants in Gent
Keukens: Belgisch, Vis en zeevruchten, Steakhouse
Geschikt voor: Mooi uitzicht
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Lunch, Reserveringen
Beschrijving: Restaurant De Graslei gelegen op het mooiste plekje van Gent. Achter gevel nr7 kan u een sfeervol en gastenvrij eethuis ontdekken. U wordt er met een glimlach ontvangen en bediend alsof U een vriend van het huis bent. Culinair hebt u de keuze uit de beste Belgische salades, vis- en vleesgerechten.
29 december 2017 beoordeeld

Het was druk in dit restaurant toen we er op een weekdag gingen lunchen. Nochtans is er ook een kelderverdieping, maar die wordt waarschijnlijk alleen geopend wanneer het boven volzet is.
De tafeltjes staan wel heel dicht bij elkaar, waardoor je ongewild de gesprekken romdom kan horen. Zowel de tafellakens als de servetten zijn linnen.
Voorgerecht kaaskroket was heel lekker. Eveneens het hoofdgerecht de steak was perfect. Heel mals en smakelijk. De pepersaus is van heel hoog niveau.
Het slaatje was hetzelfde als bij de kaaskroket, wat geen bezwaar is omdat dit zeer goed was, maar nu was de kerstomaat bedorven. Raar dat dit in de keuken niet opgemerkt werd, want voor de rest was het eten voortreffelijk.
Naar de rekening moesten we drie keer vragen. De eerste keer werden we gewoon vergeten, en de tweede keer was het bedrag ten onrechte te hoog.
Dit zou een grandioos restaurant kunnen zijn indien er niet een aantal kleine ergernissen waren.

22 december 2017 beoordeeld

Is onze vaste stek als we naar Gent komen ... al altijd goed en vriendelijk ediend geweest en lekker eten!

17 december 2017 beoordeeld

Niet gereserveerd op een drukke zaterdagavond, toch kregen wij nog een mooi tafeltje.
Heel gezellig en aangenaam restaurant, zeer lekker gegeten, prima en snelle bediening.

9 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Een vriendin en ik hadden last minute besloten om daar te gaan dineren. We waren positief verrast. Het restaurant zelf was heel gezellig. Zeer vriendelijke en correcte bediening. Mijn eten (steak tartaar) was zeer lekker. De tong die mijn vriendin genomen had was lekker zonder meer.

26 november 2017 beoordeeld

Toen we aankwamen, werden we naar de kelder geleid en tot onze verbazing was dit supergezellig. We namen de lunch van €19,00. De beide voorgerechten waren heel lekker (kaaskroket en foie gras). De hoofdgerechten stelden echter teleur (vispannetje en sliptongetjes). Heel correcte en vriendelijke bediening.

Reizigers die Restaurant De Graslei bekeken, bekeken ook

Gent, Oost-Vlaanderen

In Restaurant De Graslei geweest? Deel je ervaringen!