“Altijd welkom en zelfs met hond! (die krijgt zelfs ook een snoepbeentje!)”
Beoordeling van Restaurant De Graslei

Restaurant De Graslei
Geclassificeerd als nr. 63 van 958 Restaurants in Gent
Keukens: Belgisch, Vis en zeevruchten, Steakhouse
Geschikt voor: Mooi uitzicht
Dineropties: Ontbijt, Lunch, Na sluitingstijd, Reserveringen
Beschrijving: Restaurant De Graslei gelegen op het mooiste plekje van Gent. Achter gevel nr7 kan u een sfeervol en gastenvrij eethuis ontdekken. U wordt er met een glimlach ontvangen en bediend alsof U een vriend van het huis bent. Culinair hebt u de keuze uit de beste Belgische salades, vis- en vleesgerechten.
22 december 2017 beoordeeld

Is onze vaste stek als we naar Gent komen ... al altijd goed en vriendelijk ediend geweest en lekker eten!

17 december 2017 beoordeeld

Niet gereserveerd op een drukke zaterdagavond, toch kregen wij nog een mooi tafeltje.
Heel gezellig en aangenaam restaurant, zeer lekker gegeten, prima en snelle bediening.

9 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Een vriendin en ik hadden last minute besloten om daar te gaan dineren. We waren positief verrast. Het restaurant zelf was heel gezellig. Zeer vriendelijke en correcte bediening. Mijn eten (steak tartaar) was zeer lekker. De tong die mijn vriendin genomen had was lekker zonder meer.

26 november 2017 beoordeeld

Toen we aankwamen, werden we naar de kelder geleid en tot onze verbazing was dit supergezellig. We namen de lunch van €19,00. De beide voorgerechten waren heel lekker (kaaskroket en foie gras). De hoofdgerechten stelden echter teleur (vispannetje en sliptongetjes). Heel correcte en vriendelijke bediening.

7 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Gisteren hier wezen eten. Bediening was erg chaotisch. Personeel wat op terras moest bedienen kwam steeds binnen eten brengen met zijn jas aan. Bij het afruimen kreeg ik bestek over mij heen. Serveerster ging tussen het bedienen door buiten roken. Services was slecht. Eten had ook beter gekund, stoofvlees was wel lekker. De carpaccio was smakeloos en de tiramisu leek wel een kant en klare..

Reizigers die Restaurant De Graslei bekeken, bekeken ook

Gent, Oost-Vlaanderen

In Restaurant De Graslei geweest? Deel je ervaringen!