“Daar kom ik vast weer terug.”
Beoordeling van Maison Elza

Maison Elza
Geclassificeerd als nr. 6 van 1.569 Restaurants in Gent
6 mei 2024 beoordeeld via mobiele applicatie

Als ik een 6 mocht geven zou ik dat ook doen. Wat een geweldige sfeer, en een prima bediening. De eigenaar is duidelijk trots op zijn verzameling en dat snap ik, zo veel zorg er besteed wordt aan het interieur, wordt er ook besteed aan de lunch. Had een prima ervaring. Alles was heel goed verzorgd.

Datum van bezoek: mei 2024

3 februari 2024 beoordeeld

Geweldige gastheer. Zeer lekker ontbijt. Verse producten. Een echte aanrader. Origineel fotogeniek kader. We komen terug.

Datum van bezoek: februari 2024
12 januari 2024 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hebben hier héérlijk gegeten voor mijn 24ste verjaardag. Niet alleen was het een uniek decor, een waar eerbetoon aan Josephine Baker, maar het was ook uitzonderlijk gezellig. Het is geen evidentie om een “huiskamersfeer” te vinden in Gent, maar voor zij die snel overprikkeld raken: een aanrader!

Datum van bezoek: januari 2024
26 december 2023 beoordeeld

Met ons tweetjes hebben wij een perfecte avond beleefd. De ontvangst en bediening was perfect, heel beleefd maar toch nonchalant. De gerechten waren heel lekker bereid, je beleeft dit alles in een mooi aangekleed kader. Verder gaan we niet te veel reclame maken omdat we in de toekomst ook nog een plaatsje willen. Geniet er toch maar van!

Datum van bezoek: november 2023
    • Sfeer
26 december 2023 beoordeeld

Parel van een restaurant in hartje Gent. Warm interieur. Prima adres voor de liefhebbers van kreeft. Tevens lekkere wijntjes. Ongedwongen bediening 👍

Datum van bezoek: december 2023
    • Sfeer

Reizigers die Maison Elza bekeken, bekeken ook

Gent, Oost-Vlaanderen

In Maison Elza geweest? Deel je ervaringen!