“Heel lekker”

Keukens: Belgisch, Frans, Grill
Geschikt voor: Gezinnen met kinderen
Dineropties: Buiten zitten, Reserveringen
24 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Zijn hier met vrienden gaan eten. Vriendelijke ontvangst. Alle schotels waren lekker en verzorgd.
Zowel de lamskroon als de verschillende visschotels. Porties waren ook voldoende groot. De french koffie is ook een aanrader. Wij komen hier zeker nog terug.

Schrijf een beoordeling

20 augustus 2017 beoordeeld

verrassend lekker en heel vriendelijke bediening. prijs/kwaliteit zeker goed bediend aan goede prijzen. tot volgende keer!!!

14 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Gezellig groot terras, vriendelijke snelle bediening, lekker verzorgd eten met eerst een amuse.
Alvast een aanrader voor iedereen!

4 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Al 3de keer daar gaan eten, blijft altijd lekker eten, goede service en de prijs valt mee.... Ik blijf daar komen!!!

6 mei 2017 beoordeeld

Heel vriendelijke ontvangst door werkneemster van dienst, precies zoals het hoort.
Als aperitief campari genomen. Deze was perfect. Mooi gevuld glas, dik in orde. Aperitiefhapje van het huis was heel lekker.Als hoofdgerecht steak bleu met groene pepersaus genomen. Steak was nogal uitgedroogd langs de buitenkant.Frietjes waren goed gebakken, bijbehorend slaatje was heel lekker. De groene pepersaus had te weinig smaak.Tijdens het hoofdgerecht nam ik als drank een Westmalle tripel. Als bierliefhebber was dit mijn grootste ontgoocheling. Ik kreeg mijn biertje geserveerd in het zelfde aperitiefglas als mijn campari. Op deze manier doet men een klasseproduct als Westmalle tripel enorm veel oneer aan! Gebruik aub de originele bierglazen waarin het bier volledig tot zijn recht komt, ook dit draagt bij tot gezellig tafelen. Mijn vrouw nam steak a point met bearnesesaus. Ook deze steak was vrij uitgedroogd. De bearnesesaus was heel dik en wat gekabbeld.Bij een volgende bezoek hopen we de kwaliteit van onze eerdere bezoeken terug te vinden.

Reizigers die D'ORANGERIE bekeken, bekeken ook

Aalst, Oost-Vlaanderen

Aalst, Oost-Vlaanderen

In D'ORANGERIE geweest? Deel je ervaringen!