“lekker, goede bediening”

Keukens: Belgisch, Frans, Grill
Geschikt voor: Gezinnen met kinderen
Dineropties: Buiten zitten, Reserveringen
14 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Gezellig groot terras, vriendelijke snelle bediening, lekker verzorgd eten met eerst een amuse.
Alvast een aanrader voor iedereen!

Schrijf een beoordeling

4 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Al 3de keer daar gaan eten, blijft altijd lekker eten, goede service en de prijs valt mee.... Ik blijf daar komen!!!

6 mei 2017 beoordeeld

Heel vriendelijke ontvangst door werkneemster van dienst, precies zoals het hoort.
Als aperitief campari genomen. Deze was perfect. Mooi gevuld glas, dik in orde. Aperitiefhapje van het huis was heel lekker.Als hoofdgerecht steak bleu met groene pepersaus genomen. Steak was nogal uitgedroogd langs de buitenkant.Frietjes waren goed gebakken, bijbehorend slaatje was heel lekker. De groene pepersaus had te weinig smaak.Tijdens het hoofdgerecht nam ik als drank een Westmalle tripel. Als bierliefhebber was dit mijn grootste ontgoocheling. Ik kreeg mijn biertje geserveerd in het zelfde aperitiefglas als mijn campari. Op deze manier doet men een klasseproduct als Westmalle tripel enorm veel oneer aan! Gebruik aub de originele bierglazen waarin het bier volledig tot zijn recht komt, ook dit draagt bij tot gezellig tafelen. Mijn vrouw nam steak a point met bearnesesaus. Ook deze steak was vrij uitgedroogd. De bearnesesaus was heel dik en wat gekabbeld.Bij een volgende bezoek hopen we de kwaliteit van onze eerdere bezoeken terug te vinden.

10 april 2017 beoordeeld

Vriendelijke en aangename ontvangst, het eten prijs kwaliteit is super . Wij komen zeker terug!!!!! De borden zijn goed gevuld en er is oog voor detail. Wij willdn graag de volgende keer genieten van het super terras.

5 april 2017 beoordeeld

Goede ontvangst en heel lekker gegeten. De schotels zijn groot en je hebt meer dan genoeg. Ook heel leuk dat je een hapje krijgt bij de aperitief. Zeer vriendelijke bediening. Zeker voor herhaling vatbaar.

Reizigers die D'ORANGERIE bekeken, bekeken ook

Aalst, Oost-Vlaanderen

Aalst, Oost-Vlaanderen

In D'ORANGERIE geweest? Deel je ervaringen!