“Nieuwe toffe ervaring.”

't Vertier
Geclassificeerd als nr. 19 van 140 Restaurants in Aalst
Keukens: Belgisch
6 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

De eerste maal geweest in juli 2017. Het zat vol maar toch hebben de uitbaters de moeite gedaan om een tafeltje voor ons 2 te versieren. Heel gezellig en het eten was heel lekker.

Schrijf een beoordeling

8 augustus 2017 beoordeeld

Een restaurant in het landelijke Meldert, deelgemeente van Aalst, waar men Holstein en wagyu kan eten dat is verrassend. Zeer goede kwaliteit.

4 augustus 2017 beoordeeld

Centraal in Meldert gelegen, gemakkelijk bereikbaar. Er is parking achteraan, wat gemakkelijk is.
Een mooie kaart, vlotte bediening, lekker eten, gezellig om te zitten, normale porties.

Niet overdreven duur, maar zeker niet goedkoop in zijn categorie.

30 juli 2017 beoordeeld

De menukaart vermeldt diverse steaks van kwaliteitsrunderen - wij probeerden dan ook eens het Japanse Wagyu vlees, dat vrij moeilijk te vinden is (gezien de prijs). Vóór het bakken kwam men ons het rauwe vlees tonen! Mooi om te zien wat er dan straks op je bord gaat komen. De smaak was schitterend.
Ook de paling van onze tafelgenoten bleek er zeer lekker te zijn.
Kortom ... je kan hier goed eten, wat je ook bestelt.

28 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Op aanraden van vrienden zijn we hier komen eten. Aantrekkelijk kader, leuk terras. Jonge zaakvoerders die hun best doen om hun schotels 'op een hoger niveau' te tillen. En daar slagen in. Maar hierdoor is hun kaart prijzig (bijv. paling voor 33€).
Je moet wel tijd hebben. We hebben bijna 1 uur gewacht tussen de bestelling en de hoofdschotel. We kregen wel een hapje ondertussen.

Eén minpuntje: op de kaart staat paling IN tomatensaus met gebakkern champignons en verse frietjes.
Zoals je op de foto kan zien was dit paling MET (apart geserveerde) paling. De paling heeft nooit in tom. saus gelegen (ik vermoed gestoomde paling). Let wel, de schotel op zich was bijzonder lekker, maar ik was wel op t verkeerde been gezet en verwachtte iets anders. Het bord was mooi, en de hoeveelheid paling voldoende (8'mooie, grote stukken).

Kortom, hier komen we zeker terug.

Reizigers die 't Vertier bekeken, bekeken ook

Aalst, Oost-Vlaanderen

In 't Vertier geweest? Deel je ervaringen!