Vio.com
Beoordeeld op 29 juli 2023

Een geweldig verblijf gehad! Super vriendelijk personeel. Parkeren is per dag 10 euro. Goed ontbijt en super mooie en nette appartement.
Binnen 3 minuten lopen ben je al bij de grote markt. In de avond vlak om de hoek een nachtwinkel

Kamertip: Winkels sluiten om 18.00uur Zaterdag is er markt ( 100 meter lopen vanaf het hotel/appartement)
Datum van verblijf: juli 2023
Beoordeeld op 23 juli 2023 via mobiele applicatie

Prima hotel in hartje Aalst. We hadden een erg ruime en schone kamer. Koffiezetapparaat met cupjes, waterkoker en thee en genoeg zeepjes, shampoo en tandenborstels! Personeel vriendelijk.

Prima bedden en het was stil in het hotel en daarbuiten.

Ontbijtbuffet zeer uitgebreid. Wel aan de prijzige kant, €20 per persoon. Het makkelijkste is om je auto bij de Keizershallen te parkeren. Ruime en goedkope parkeerplaats op zo’n 5 minuten lopen.

Datum van verblijf: juli 2023
Beoordeeld op 26 juni 2023

Prima hotel met 1 nadeel : geluidsoverlast, toch tenminste tijdens het weekend. Zeer propere kamer, goed uitgerust. Prima ontbijt, zeker voor mensen die met een gezonde voeding bezig zijn. Zeer behulpzaam onthaal. Parking aan hotel, mits kleine opleg van 10 Euro, ook zeer handig

Datum van verblijf: juni 2023
Beoordeeld op 15 december 2022

Heel mooi hotel prima gelegen met heel lekker ontbijt dichtbij centrum en leuke restaurants en tapas bars en winkels en cafés met leuke terrasjesalsook de markt op zaterdag net achter de hoek dus prima uitvalsbasis

Datum van verblijf: december 2022
Beoordeeld op 1 november 2022 via mobiele applicatie

Goede locatie, veel leuke restaurants op loopafstand.
Ontbijt goed. Vriendelijke staff.
Goede zakelijke uitvalsbasis.

Kamers klein en gehorig. Zeer kleine parkeerplaats voor moderne auto’s.
Locatie is moeilijk te vinden via Google maps.

Kamertip: Wanneer je een grote auto hebt, vraag om een reservering van een parkeerplaats. Tevens is er maar 1 elektrische laad plek beschikbaar.
Datum van verblijf: juni 2022
Reistype: Reisde voor zaken