Beoordeeld op 21 augustus 2021

Aangezien we er slechts één overnachting geboekt hadden, zijn we toch ontzettend tevreden over dit hotel omwille van de volgende troeven:
- gelegen op slechts 300 meter van het centrum van de stad
- parkeergelegenheid aan het hotel zelf, waardoor je wagen niet ergens langs de kant van de straat geparkeerd staat
- vriendelijk en zeer behulpzaam personeel
- heel mooie ingerichte en geluidsdichte kamers met alle nodige faciliteiten
- ontbijtruimte op de bovenste verdieping met panoramisch zicht
- check-in van het hotel is 's nachts ook bemand = extra veiligheid
- zeer uitgebreid en lekker ontbijt dat voortdurend wordt aangevuld, met een glimlach op het gezicht van het behulpzame personeel
Besluit: ik kan dit hotel ten zeerste aanbevelen wanneer je naar de stad Aalst komt om te genieten van een citytrip. Doe net zoals ons, en laat jullie aangenaam verrassen.

Kamertip: Hier geniet je op elke verdieping van een heerlijk verblijf.
Datum van verblijf: augustus 2021
Beoordeeld op 19 augustus 2021 via mobiele applicatie

Aangenaam rustig stadshotel vlak bij het centrum van Aalst. Mooi ingerichte kamers. Lekker ontbijt op de hoogste verdieping met zicht op Aalst langs beide kanten van het hotel. Bij mooi weer ontbijt op het terras. Parking in het hotel. Restaurants op wandelafstand.

Datum van verblijf: augustus 2021
Beoordeeld op 4 maart 2020

Heel dure kamers. €420/2 nachten.
Voor deze prijs verwacht je toch wat privacy. Personeel is allesbehalve vriendelijk. Zowel tijdens het verblijf als erna.
We waren per ongeluk 3 zaken vergeten. Na meerdere malen bellen, wouden ze pas kijken en natuurlijk was hier niets van teruggevonden.
Hier komen we niet meer terug.
Heel spijtig want de ligging is perfect.

Datum van verblijf: februari 2020
Beoordeeld op 5 januari 2020 via mobiele applicatie

Heel leuk verblijf gehad in dit heel mooie hotel met perfecte ligging vlakbij centrum van Aalst. Heb genoten van een heel lekker ontbijt op de bovenste verdieping met heel vriendelijke bediening van Isabel

Datum van verblijf: januari 2020
Beoordeeld op 14 oktober 2019

Vriendelijk onthaal bij aankomst. Personeel legt de gang van zaken op een duidelijke en korte manier uit.
De kamers waren super netjes, mooi ingericht. Super dat er zowel bad als douche aanwezig is en ook een haardroger.
Veel verschillende lichten maakt de kamer gezellig.
Ontbijt lekker.

Datum van verblijf: oktober 2019