Priceline
Trip.com
Beoordeeld op 19 augustus 2021 via mobiele applicatie

Aangenaam rustig stadshotel vlak bij het centrum van Aalst. Mooi ingerichte kamers. Lekker ontbijt op de hoogste verdieping met zicht op Aalst langs beide kanten van het hotel. Bij mooi weer ontbijt op het terras. Parking in het hotel. Restaurants op wandelafstand.

Datum van verblijf: augustus 2021
Beoordeeld op 4 maart 2020

Heel dure kamers. €420/2 nachten.
Voor deze prijs verwacht je toch wat privacy. Personeel is allesbehalve vriendelijk. Zowel tijdens het verblijf als erna.
We waren per ongeluk 3 zaken vergeten. Na meerdere malen bellen, wouden ze pas kijken en natuurlijk was hier niets van teruggevonden.
Hier komen we niet meer terug.
Heel spijtig want de ligging is perfect.

Datum van verblijf: februari 2020
Beoordeeld op 5 januari 2020 via mobiele applicatie

Heel leuk verblijf gehad in dit heel mooie hotel met perfecte ligging vlakbij centrum van Aalst. Heb genoten van een heel lekker ontbijt op de bovenste verdieping met heel vriendelijke bediening van Isabel

Datum van verblijf: januari 2020
Beoordeeld op 14 oktober 2019

Vriendelijk onthaal bij aankomst. Personeel legt de gang van zaken op een duidelijke en korte manier uit.
De kamers waren super netjes, mooi ingericht. Super dat er zowel bad als douche aanwezig is en ook een haardroger.
Veel verschillende lichten maakt de kamer gezellig.
Ontbijt lekker.

Datum van verblijf: oktober 2019
Beoordeeld op 4 september 2019

Fantastische uitvalsbasis voor stedenbezoek aan Brussel, Gent en Brugge, waarbij je Aalst zelf beslist niet mag overslaan. Een heerlijk centrum waar veel restaurants en bars zijn. Vriendelijk en correct personeel bij Tower Hotel geeft de juiste en waardevolle informatie. Niet teveel, maar goed. Ontbijt is zeer compleet en smaakvol.

Kamertip: Modern uitgeruste kamers met een zeer mooie, moderne en gerieflijke badkamer
Datum van verblijf: september 2019