120 US$
Gratis annuleren tot 12/03/21
121 US$
Gratis annuleren tot 12/03/21
Reserveer nu, betaal bij aankomst
Hotels.com120 US$
eDreams121 US$
Travelocity121 US$
Beoordeeld op 5 januari 2020 via mobiele applicatie

Heel leuk verblijf gehad in dit heel mooie hotel met perfecte ligging vlakbij centrum van Aalst. Heb genoten van een heel lekker ontbijt op de bovenste verdieping met heel vriendelijke bediening van Isabel

Datum van verblijf: januari 2020
Beoordeeld op 14 oktober 2019

Vriendelijk onthaal bij aankomst. Personeel legt de gang van zaken op een duidelijke en korte manier uit.
De kamers waren super netjes, mooi ingericht. Super dat er zowel bad als douche aanwezig is en ook een haardroger.
Veel verschillende lichten maakt de kamer gezellig.
Ontbijt lekker.

Datum van verblijf: oktober 2019
Beoordeeld op 4 september 2019

Fantastische uitvalsbasis voor stedenbezoek aan Brussel, Gent en Brugge, waarbij je Aalst zelf beslist niet mag overslaan. Een heerlijk centrum waar veel restaurants en bars zijn. Vriendelijk en correct personeel bij Tower Hotel geeft de juiste en waardevolle informatie. Niet teveel, maar goed. Ontbijt is zeer compleet en smaakvol.

Kamertip: Modern uitgeruste kamers met een zeer mooie, moderne en gerieflijke badkamer
Datum van verblijf: september 2019
Beoordeeld op 3 juni 2019 via mobiele applicatie

Slechte kamer slechte opvolging ...airco is stuk en heel warm in de kamer en willen ons geen andere kamer geven ... want de standaard kamer zijn vol ... en een suite die wel vrij is willen ze niet geven .... schandalig !!!
4 sterren en hier is eflfs geen flesje water om medicatie in te nemen ..... nachtwaker biedt geen oplossing !!!!!!

Datum van verblijf: juni 2019
Beoordeeld op 11 december 2018 via mobiele applicatie

Tip top in orde van aan de receptie tot na het ontbijt en het afscheid. Vriendelijk en gedienstig personeel. 1 minpuntje zijn de vele metalen trappen , die enorm lawaai maken, om op de tweede verdieping te overnachten !

Datum van verblijf: november 2018