“Heerlijk ”

Keukens: Belgisch, Frans
Geschikt voor: Zakelijke bijeenkomsten, Gezinnen met kinderen
Dineropties: Buiten zitten, Reserveringen
9 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

De suggesties waren mosselen , ik heb mosseltjes met Duvel genomen , een waar genot om te eten . Het was er opnieuw heel aangenaam om te eten . Een aanrader voor wie naar Aalst komt . Proficiat aan het ganse team

Schrijf een beoordeling

6 september 2017 beoordeeld

Dit restaurant met kleine gevel heeft 100 zitplaatsen !
Het vlees is er lekker, vlotte bediening
Zatermiddaglunch goedkoop en lekker. Een aanrader !

31 augustus 2017 beoordeeld

Lekker genoten van hun menu, bestaande uit scampi filetpurke , steak naar keuze gebakken met de gewenste saus voorzien van verse groenten, keuze van dessert Irish Coffee of dame blanche. Vriendelijk personeel. Prijs kwaliteit zit goed. Komen zeker nog eens terug.

25 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Op een vrijdagavond we stonden, na 20 min wachten, al op het punt om weer te vertrekken werden we nog gevraagd of we iets wilden drinken.
Weer een kwartier later moesten we de aandacht trekken van de bediening om te bestellen, de bestelling werd redelijk snel gebracht.
Het eten was heerlijk, daar is niets op aan te merken.
Bij het afruimen aangegeven dat we wilden afrekenen, daarna weer 15 min gewacht, niemand komt!
Uiteindelijk zelf naar de kassa gelopen om maar af te rekenen.

Lekker eten maar de bediening is ...........

24 augustus 2017 beoordeeld

We zijn hier al enkele keren gaan eten 's middags en het is ons altijd zeer goed bevallen. Lekker vlees zeer vriendelijke bediening, prijs kwaliteit dus.
Een aanrader.

Reizigers die In 't filetpurke bekeken, bekeken ook

Aalst, Oost-Vlaanderen

In In 't filetpurke geweest? Deel je ervaringen!