“Ideale plaats om te lunchen op de markt van Aalst”
Beoordeling van Cafe de Paris

Cafe de Paris
Geclassificeerd als nr. 9 van 146 Restaurants in Aalst
31 december 2017 beoordeeld

Kaart is typisch voor een echte brasserie/bistro. Bekijk echter de suggesties van de dag. Deze zijn creatiever. Ruime porties en lekker. Bediening vlot. Toch wel één van de betere in de omgeving van de markt.

22 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Tof, lekker, gezellig, lekker kwalitatief eten, met een sympathieke bediening! Eerlijke keuken, met regionale producten van top kwaliteit!! Enige minpuntje was dat we met 8 man, 2 verschillende tafels hadden.

10 december 2017 beoordeeld

Cafe de Paris is zo wat een vaste waarde in Aalst...steeds gezellig, steeds vriendelijk, steeds heel lekker eten aan democratische prijzen. ..zekers aan te raden...

25 november 2017 beoordeeld

Leuk terras, lekker eten, goeie prijs-kwaliteit.

1 minpuntje: ooit op een dinsdagavond iets willen drinken om 20u30 en weggestuurd omdat ze de tafels wouden vrijhouden voor eten. (Er was nog 3/4 vrij.... Op een dinsdagavond!)
Vond ik eerlijk gezegd niet kunnen...

22 november 2017 beoordeeld

Vriendelijke welcome service. Aangenaam interieur. Ik koos voor een "eenvoudige" lunch, een spaghetti Bolognaise, maar deze was prima. Toffe "Café de Paris" is een prima "Café de Alost" !

Rogier S, Eigenaar van Cafe de Paris, reageerde op deze beoordelingGereageerd 23 november 2017

Bedankt voor uw reactie en uw bezoek!

Reizigers die Cafe de Paris bekeken, bekeken ook

Aalst, Oost-Vlaanderen

In Cafe de Paris geweest? Deel je ervaringen!