“Cafe de Paris. ..tja das altijd super...”
Beoordeling van Cafe de Paris

Cafe de Paris
Geclassificeerd als nr. 9 van 158 Restaurants in Aalst
10 december 2017 beoordeeld

Cafe de Paris is zo wat een vaste waarde in Aalst...steeds gezellig, steeds vriendelijk, steeds heel lekker eten aan democratische prijzen. ..zekers aan te raden...

25 november 2017 beoordeeld

Leuk terras, lekker eten, goeie prijs-kwaliteit.

1 minpuntje: ooit op een dinsdagavond iets willen drinken om 20u30 en weggestuurd omdat ze de tafels wouden vrijhouden voor eten. (Er was nog 3/4 vrij.... Op een dinsdagavond!)
Vond ik eerlijk gezegd niet kunnen...

22 november 2017 beoordeeld

Vriendelijke welcome service. Aangenaam interieur. Ik koos voor een "eenvoudige" lunch, een spaghetti Bolognaise, maar deze was prima. Toffe "Café de Paris" is een prima "Café de Alost" !

Rogier S, Eigenaar van Cafe de Paris, reageerde op deze beoordelingGereageerd 23 november 2017

Bedankt voor uw reactie en uw bezoek!

21 november 2017 beoordeeld

heel lekkere lunch gehad. vriendelijke en vlotte bediening. lekker eten. misschien een klein minpuntje : de akoestiek

Dat minpuntje herkennen we. we bekijken de mogelijkheden om hier iets aan te doen.

26 september 2017 beoordeeld

Het eten is er wel lekker maar veel te zout.
Maar kan ook komen doordat we haast nooit zout gebruiken als wij eten maken thuis. Maar de toast champignon is enorm zout. Als je er iets over zegt lachen ze een keer en zeggen er niks op.

Reizigers die Cafe de Paris bekeken, bekeken ook

Aalst, Oost-Vlaanderen

In Cafe de Paris geweest? Deel je ervaringen!