“Top. Verdienen een ster!”
Beoordeling van L'Histoire 32

L'Histoire 32
Geclassificeerd als nr. 2 van 140 Restaurants in Aalst
Keukens: Belgisch
30 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Ongelooflijk verfijnde en verrassende keuken! Jong stel met talent. Heel creatief en origineel. Niet goedkoop maar zijn prijs waard. Wish menu met aperitief en aangepaste (zeer goed passende) wijnen voor 2 personen voor ongeveer 250 EUR. Het verwondert me dat ze geen Michelin ster hebben. Die verdienen ze zeker en vast.

Schrijf een beoordeling

24 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Al het eten van de hapjes tot dessert was top! Zeer lekker, speciale smaken en nieuwe combinaties!
Enkel de aangepaste wijnen waren erg mager... lekker maar weinig en dus duur!

26 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Voor dit restaurant enkel superlatieven! Heel aangenaam om te zitten!
We kozen voor het 6-gangenmenu met aangepaste wijnen.
Elk bord was stuk voor stuk een kunstwerk, mooi gepresenteerd en vol smaak.
Met de wijn wordt niet zuinig omgesprongen.
De bediening was vlot, los en heel erg vriendelijk. Je voelt je er direct op je gemak.
Deze jonge ploeg heeft heel wat in hun mars.
Doe zo voort allemaal.
Het restaurant is een meerwaarde voor Aalst.

15 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Een ware gastronomische bevrediging. De vijfgangenlunch met aangepaste wijnen was heerlijk. Echte smaakbommen. Een leuk ingerichte zaal (eenvoud siert). Een vriendelijke bediening van zowel de zaal als keuken. Een passende korte uitleg bij elk gerecht. We komen zeker nog terug.

9 augustus 2017 beoordeeld

Zeer goed en verzorgd eten. Zeer vriendelijke bediening.
Als je je eens wilt laten verwennen is hier the place to be.

Reizigers die L'Histoire 32 bekeken, bekeken ook

Aalst, Oost-Vlaanderen

In L'Histoire 32 geweest? Deel je ervaringen!