“authentieke keuken”
Beoordeling van Restaurant Walili

Restaurant Walili
Geclassificeerd als nr. 23 van 157 Restaurants in Aalst
21 augustus 2018 beoordeeld

We kwamen er op een maandagavond. Weinig volk. We konden buiten op terras zitten. De buurt (tegenover Delhaize) is nu niet de meest aangename om buiten te zitten, maar het was er toch best gezellig. Als voorgerecht namen we een briwat met kefta (deeg was zeer licht en knapperig) en een warme meze. Als hoofdgerecht een tajine van kip en geconfijte citroen en een tajine van lam en pruimen. De tajine van kip vond ik iets te zout, maar dat is persoonlijk. Smaken zaten goed, we vonden het een zeer eerlijke en authentieke keuken. We dronken er een lekkere en niet dure Marokkaanse wijn bij. De bediening was zeer vriendelijk. Er werd ons bij het einde van de avond nog een drankje aangeboden. Op zaterdag is er blijkbaar ook nog een oosterse danseres. Dat is wat minder voor ons, maar we gaan hier zeker terug.

15 april 2018 beoordeeld

Ongedwongen. Je hoort het woord vaak vallen in een restaurantrecensie maar hier is het echt wel aan de orde. Gezellig sfeertje, beetje verduisterd interieur en mégavriendelijke gastvrouw zorgden er voor dat dit avondje al geslaagd was nog voor ik iets op mijn bord had gezien. Ik ging voor de mezze en nadien voor de couscous van het huis. Ik zou aanraden van dit eigenlijk niet te doen want zowel de merguez als de kefta komen in beiden terug, niet dat dat erg is want beiden waren gruwelijk lekker. Mijn vriendin nam de briwat en daar ga ik volgende keer ook zeker eens voor. De couscous is spectaculair, zalige groentjes en kikkererwtjes komen in aparte potten zodat je zelf kan kiezen hoe je alles mixt op je bord. We krijgen niet alles op dus je gaat hier garantie niet met honger naar buiten. Ik durf te zeggen dat ik er een nieuw adresje bij heb in Aalst om regelmatig naar terug te keren!

11 maart 2018 beoordeeld

Lekker eten, zeer vriendelijke bediening, tof interieur én een buikdanseres! Super!
Ook voor de kleinkinderen ( 10 en 12 jaar) een aangename ervaring!
En alvast een toffe verjaardag toegewenst, Pasante!!!

20 januari 2018 beoordeeld

lekkere eerlijke marokkaanse keuken; tajine gerechten zoals het moet en hoort! vriendelijke bediening

7 december 2017 beoordeeld

Wij hebben heel lekker gegeten, royale porties en gezellige sfeer met buikdanseres. Enkel de muziek stond voor mij persoonlijk iets te luid. Maar zeker voor herhaling vatbaar!

Reizigers die Restaurant Walili bekeken, bekeken ook

Aalst, Oost-Vlaanderen

In Restaurant Walili geweest? Deel je ervaringen!