“tajineland”
Beoordeling van Restaurant Walili

Restaurant Walili
Geclassificeerd als nr. 23 van 155 Restaurants in Aalst
20 januari 2018 beoordeeld

lekkere eerlijke marokkaanse keuken; tajine gerechten zoals het moet en hoort! vriendelijke bediening

7 december 2017 beoordeeld

Wij hebben heel lekker gegeten, royale porties en gezellige sfeer met buikdanseres. Enkel de muziek stond voor mij persoonlijk iets te luid. Maar zeker voor herhaling vatbaar!

24 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Jammie! Walili heeft me nog geen enkele keer teleurgesteld. Vriendelijk personeel, lekker eten en een digestiefje van het huis om af te sluiten, het kan slechter :-) Absolute aanrader!

23 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Topbediening, vriendelijk personeel, lekker eten, leuke inrichting en goede prijs-kwaliteit! Zowel couscous als tajine waren zéér lekker. Een aanrader!

22 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Een niet mis te verstane woordspeling in de titel. De gerechten zijn rijkelijk en voor de prijs moet je het niet laten maar de smaken zijn veel te vlak tegen over wat het zou moeten zijn. Waar je bij het openen van de tajine overdonderd zou moeten worden door een explosie van geuren gebeurt er hier gewoon niets, jammer. Mss. een doelbewuste keuze om de keuken toegankelijker te houden voor elkeen maar voor de “dagelijkse kost” bezoek ik nu eenmaal geen Marrokaans restaurant. Wat mij is bijgebleven: een tajine van lam die veel te zout was, onnodig lange wachttijden, vrij slordig interieur en de bevallige buikdanseres die ervoor gezorgd heeft dat dit geen totale afknapper is geworden. Mijn tip aan de uitbaters, proeven vooraleer op te dienen en last but not least haal die oosterse kruiden naar boven in jullie gerechten !

Reizigers die Restaurant Walili bekeken, bekeken ook

Aalst, Oost-Vlaanderen

In Restaurant Walili geweest? Deel je ervaringen!