“Prachtige Marokkaanse gerechten”
Beoordeling van Restaurant Walili

Restaurant Walili
Geclassificeerd als nr. 24 van 140 Restaurants in Aalst
21 augustus 2017 beoordeeld

In één woord: topkeuken! Rijk en smakelijk, complexe smaken.
Het interieur verdient wel een opfrisbeurt.

Schrijf een beoordeling

10 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer lekker en zeker prijs kwaliteit dik ok
De gratis digestief krijg je ook op niet veel plaatsen meet. Top

4 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Ziet er van buiten een pitta restaurant uit maar binnen is het heel mooi. Vriendelijk personeel. ..trage bediening maar zeer lekker eten en goedkoop!

23 juni 2017 beoordeeld

Bij Walili voel je je onmiddellijk thuis. De patron is super sympathiek en de gerechten zijn overheerlijk.

30 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Daarnet hebben we hier heerlijke couscous met lamsvlees gegeten. Ook de voorgerechten waren heel lekker. We komen terug!

Reizigers die Restaurant Walili bekeken, bekeken ook

Aalst, Oost-Vlaanderen

In Restaurant Walili geweest? Deel je ervaringen!