“Zeer lekker”
Beoordeling van Restaurant Walili

Restaurant Walili
Geclassificeerd als nr. 23 van 140 Restaurants in Aalst
10 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer lekker en zeker prijs kwaliteit dik ok
De gratis digestief krijg je ook op niet veel plaatsen meet. Top

Schrijf een beoordeling

4 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Ziet er van buiten een pitta restaurant uit maar binnen is het heel mooi. Vriendelijk personeel. ..trage bediening maar zeer lekker eten en goedkoop!

23 juni 2017 beoordeeld

Bij Walili voel je je onmiddellijk thuis. De patron is super sympathiek en de gerechten zijn overheerlijk.

30 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Daarnet hebben we hier heerlijke couscous met lamsvlees gegeten. Ook de voorgerechten waren heel lekker. We komen terug!

28 mei 2017 beoordeeld

Ik dacht dat de gerechten meer gekruid gingen zijn, maar voor mij vond ik het over het algemeen wat flauw. Was wel de eerste keer dat ik Marokkaans gegeten heb dus kan niet vergelijken. Wel vriendelijke bediening en leuk ingericht. Er was wel maar 1 servet voor de hele tafel ....

Reizigers die Restaurant Walili bekeken, bekeken ook

Aalst, Oost-Vlaanderen

In Restaurant Walili geweest? Deel je ervaringen!