“Etentje klasgenoten ”
Beoordeling van Restaurant Walili

Restaurant Walili
Geclassificeerd als nr. 22 van 163 Restaurants in Aalst
4 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Ziet er van buiten een pitta restaurant uit maar binnen is het heel mooi. Vriendelijk personeel. ..trage bediening maar zeer lekker eten en goedkoop!

Datum van bezoek: juli 2017

23 juni 2017 beoordeeld

Bij Walili voel je je onmiddellijk thuis. De patron is super sympathiek en de gerechten zijn overheerlijk.

30 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Daarnet hebben we hier heerlijke couscous met lamsvlees gegeten. Ook de voorgerechten waren heel lekker. We komen terug!

28 mei 2017 beoordeeld

Ik dacht dat de gerechten meer gekruid gingen zijn, maar voor mij vond ik het over het algemeen wat flauw. Was wel de eerste keer dat ik Marokkaans gegeten heb dus kan niet vergelijken. Wel vriendelijke bediening en leuk ingericht. Er was wel maar 1 servet voor de hele tafel ....

20 mei 2017 beoordeeld

Elke keer weer een vriendelijk ontvangst en bediening. Heel lekkere Marokkaanse keuken met couscous, tajines en grillades. Ze bieden ook een volledig menu tegen de heel schappelijke prijs van 28 Euro aan, aperitief inbegrepen. Bij een verjaardag zorgen ze voor een dessertverrassing en er is geregeld een act van een buikdanseres om je in de mood te brengen. We keren elke keer weer tevreden terug

Reizigers die Restaurant Walili bekeken, bekeken ook

Asse, Vlaams-Brabant

Aalst, Oost-Vlaanderen
Aalst, Oost-Vlaanderen

In Restaurant Walili geweest? Deel je ervaringen!