“Mousti”
Beoordeling van Restaurant Walili

Restaurant Walili
Geclassificeerd als nr. 23 van 155 Restaurants in Aalst
30 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Daarnet hebben we hier heerlijke couscous met lamsvlees gegeten. Ook de voorgerechten waren heel lekker. We komen terug!

28 mei 2017 beoordeeld

Ik dacht dat de gerechten meer gekruid gingen zijn, maar voor mij vond ik het over het algemeen wat flauw. Was wel de eerste keer dat ik Marokkaans gegeten heb dus kan niet vergelijken. Wel vriendelijke bediening en leuk ingericht. Er was wel maar 1 servet voor de hele tafel ....

20 mei 2017 beoordeeld

Elke keer weer een vriendelijk ontvangst en bediening. Heel lekkere Marokkaanse keuken met couscous, tajines en grillades. Ze bieden ook een volledig menu tegen de heel schappelijke prijs van 28 Euro aan, aperitief inbegrepen. Bij een verjaardag zorgen ze voor een dessertverrassing en er is geregeld een act van een buikdanseres om je in de mood te brengen. We keren elke keer weer tevreden terug

19 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We voelden ons weer even terug in het zalige Marokko. Dit is de authentieke keuken met verse ingrediënten en kruiden. Super lekker gegeten en dat in combinatie met een zeer oprechte sympathieke bediening. Dank jullie voor de leuke avond en zeker nog vaak tot wederziens!

19 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Super lekker gegeten. Lekkere couscous, heerlijk tajine gerechtje met citroen en olijfjes. Heel vriendelijke bediening. Top ontdekking. We komen zeker terug.

Reizigers die Restaurant Walili bekeken, bekeken ook

Aalst, Oost-Vlaanderen

In Restaurant Walili geweest? Deel je ervaringen!