“Geen fastfood”
Beoordeling van Deluxe burger

Deluxe burger
Geclassificeerd als nr. 17 van 163 Restaurants in Aalst
29 augustus 2018 beoordeeld

In een prachtig decor een heerlijke hamburger eten: hier ben je aan het juiste adres!
Veel keuze, ook voor vegetariërs.
Enkel spijtig dat je voor alles extra (frietjes, saus,...) moet bijbetalen.

Datum van bezoek: augustus 2018

23 augustus 2018 beoordeeld

It's like dreams come true als je een echte goeie burger wil, steeds de juiste hoeveelheid extra beleg en saus op. Ook qua smaak zijn de burgers op en top! De bediening en personeel is altijd zeer goed en vriendelijk, een echte aanrader! In de overvloed van burgertenten is dit in mijn ogen veruit de lekkerste! Ook de inrichting is zeer goed gekozen en passend voor een plek zoals dit

Datum van bezoek: juli 2018
7 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Met het ganse gezin gaan eten in Deluxe burger. Verzorgd, vriendelijk, betaalbaar. We werden vriendelijk ontvangen en de service verliep heel vlot. Dicht tegen het centrum van Aalst. Op loopafstand van de grote markt. Voor wie graag lekker eet aan een democratische prijs, i dit een aanrader.

Datum van bezoek: augustus 2018
14 juli 2018 beoordeeld

Simpel en lekker, vriendelijke dame die de bediening op zich neemt, gezellige sfeer. Meer moet dat soms niet zijn!

Datum van bezoek: maart 2018
15 mei 2018 beoordeeld

We kwamen op een vrijdagavond toe met een groep van 8 en hadden niet gereserveerd maar hadden toch het geluk nog plaats te hebben.
Kleinschalig restaurantje met no-nonsense decoratie en tafelschikking. Burgers zijn zeer smakelijk en er is enorm veel variatie: veggie (portobello), rund, kip … en je kan kiezen uit verschillende formaten dus voor grotere eters raad ik toch een dubbele portie of een dessertje aan.
Minpunten: bediening was vrij chaotisch maar was te wijten aan de onervarenheid van de studenten, dit zal zich (hopelijk) vanzelf oplossen. En de chocomousse (die overigens wel lekker was) was nog niet 100% ontdooid.
Lekker maar voor het etiket "deluxe" is er toch iets meer nodig qua afwerking en verfijning.

Datum van bezoek: april 2018

Reizigers die Deluxe burger bekeken, bekeken ook

Aalst, Oost-Vlaanderen
Aalst, Oost-Vlaanderen

In Deluxe burger geweest? Deel je ervaringen!