“Gezellig en goed”

Keukens: Belgisch, Iers, Internationaal
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
19 augustus 2018 beoordeeld

Voor een hapje of een drankje is deze pub zeker een aanrader. Bediening is in het Engels maar dat is voor ons zeker geen probleem, het hoort bij dit soort gelegenheid. We gaan er regelmatig langs en altijd een vriendelijke ontvangst. Het eten hoeft zeker niet onder te doen voor andere restaurants, altijd verzorgd en lekker. Ik zou het personeel er eerder assertief in plaats van onvriendelijk noemen. Ze bedoelen het goed maar staan op hun strepen, dat moet ook in een stationsbuurt. Of misschien dat sommige mensen een probleem hebben met de taalbarriere? Wij zijn alleszins zeer tevreden over het eten en de bediening.

Datum van bezoek: juli 2018

1 april 2018 beoordeeld

Een leuke pub om te bezoeken en waar je lekker kan eten en drinken alhoewel niet al het eten lekker is. Mijn spareribs was veels te zout en bij het aangeven werd er niks mee gedaan. Prijs is prima en hou er rekening mee dat je Engels moet praten, want het zijn Ieren die de tent runnen.

Datum van bezoek: maart 2018
1 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Het beste aan dit restaurant was de voetbal wedstrijd op groot scherm. Je moet natuurlijk voor de prijs niet alles verwachten maar wat smakeloze licht droog gekookte smakeloze spareribs met hotsaus verkopen als spicy ribs is echt een no-go. We kwamen om 20:45 wel wat laat maar dat is geen excuus voor het feit dat er diverse bieren op waren, de chicken wings op..en dat op zaterdag avond.
Personeel niet één maal aan tafel geweest om te vragen of we wat te drinken wilden of iets dergelijks enz enz..niet ok, sorry. Niemand sprak Nederlands , echt onder de maat.
Niet duur maar ook niet beeld soeps.

Datum van bezoek: april 2018
27 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Al een paar keer geweest en zeer lekker gegeten.
De bediening is zoals in andere reviews inderdaad zeer uiteenlopend. Soms zeer goed soms zeer slecht.

Datum van bezoek: januari 2018
4 februari 2018 beoordeeld

Deze Pub/restaurant is 1 van mijn favorieten in Aalst. Ik ga er op regelmatige basis eten. Ondertussen al heel wat van de kaart uitgeprobeerd en steeds tevreden!

Datum van bezoek: december 2017

Reizigers die St James Gate Irish Pub & Restaurant bekeken, bekeken ook

Aalst, Oost-Vlaanderen

In St James Gate Irish Pub & Restaurant geweest? Deel je ervaringen!