“blijft topper in de streek”
Beoordeling van Kelderman

Kelderman
Geclassificeerd als nr. 1 van 160 Restaurants in Aalst
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
12 januari 2022 beoordeeld

ga en beleef !!! wij zijn fan gewoon weg top een klassiekke keuken moderne twist , heel correct ,super bediening ,dit is het beter of dan sommige tweesterren ZEKER !!!

Datum van bezoek: januari 2022

7 november 2021 beoordeeld

Het was alweer enkele jaren geleden dat we nog bij Kelderman waren geweest. De bediening is nog altijd met dezelfde aangename flair en op het eten was niets aan te merken : superlekker en mooi gepresenteerd.

Datum van bezoek: september 2021
2 november 2021 beoordeeld

Hier kom je voor een gastronomische totaalbeleving. Iedereen wordt als VIP behandeld, van onthaal tot vertrek. De gerechten brengen een heerlijk gevarieerd aanbod van vis, schaal- en schelpdieren. Uitgelezen wijnen begeleiden dit alles. Uiteraard niet goedkoop, maar een onvergetelijke avond hier is iedere cent meer dan waard.

Datum van bezoek: oktober 2021
7 oktober 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Subliem eten, wel prijselijk, doch waar voor uw geld. Personeel en zeker Maitre zijn professionelen. Gaan zeket terug.

Datum van bezoek: oktober 2021
15 augustus 2021 beoordeeld

Heel vriendelijk onthaal, ook het zaalpersoneel is zeer professioneel, vriendelijk zeker niet uit de hoogte.
We zaten in de tuin, netjes verzorgde tafel...alles zoals het hoort.
De gerechten waren stuk voor stuk pareltjes...zowel voor het oog als voor onze smaakpapillen...
De aangepaste wijnen waren een must om deze gerechtjs tot zijn hoogtepunt te brengen.
Een echte aanrader met heel aangename gastheer.

Datum van bezoek: augustus 2021

Reizigers die Kelderman bekeken, bekeken ook

Aalst, Oost-Vlaanderen
Aalst, Oost-Vlaanderen

In Kelderman geweest? Deel je ervaringen!

© 2022 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.