“Zonnige avond afsluiten met een overheerlijk diner, toplocatie, doen...”
Beoordeling van Kelderman

Kelderman
Geclassificeerd als nr. 1 van 160 Restaurants in Aalst
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
15 augustus 2021 beoordeeld

Heel vriendelijk onthaal, ook het zaalpersoneel is zeer professioneel, vriendelijk zeker niet uit de hoogte.
We zaten in de tuin, netjes verzorgde tafel...alles zoals het hoort.
De gerechten waren stuk voor stuk pareltjes...zowel voor het oog als voor onze smaakpapillen...
De aangepaste wijnen waren een must om deze gerechtjs tot zijn hoogtepunt te brengen.
Een echte aanrader met heel aangename gastheer.

Datum van bezoek: augustus 2021

26 december 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Een 5-gangenmenu afgehaald om ons 4 jaar samenzijn te vieren. Heel simpele opwarminstructies. Niets op aan te merken, gewoon top

Datum van bezoek: oktober 2020
18 november 2020 beoordeeld

18 november menu afgehaald voor onze 43e huwelijksverjaardag
Het was heel lekker en heel gemakkelijk op te warmen in de oven
Voor herhaling vatbaar
Bedankt om onze huwelijksverjaardag in coronatijden zo aangenaam en delicieus te maken
Luc en Martine van der biest

Datum van bezoek: november 2020
15 november 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Vandaag afgehaald en zeer lekker gegeten. Cuisson was perfect nadat alles uit de oven kwam. Voor herhaling vatbaar.

Datum van bezoek: november 2020
11 oktober 2020 beoordeeld

Gewoon top in al z'n details! Wat me vooral bijblijft is de uitermate top professionele ontvangst en bediening, zelden meegemaakt!

Datum van bezoek: oktober 2020

Reizigers die Kelderman bekeken, bekeken ook

Aalst, Oost-Vlaanderen
Aalst, Oost-Vlaanderen

In Kelderman geweest? Deel je ervaringen!

© 2022 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.