“Afhaal menu”

Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
18 november 2020 beoordeeld

18 november menu afgehaald voor onze 43e huwelijksverjaardag
Het was heel lekker en heel gemakkelijk op te warmen in de oven
Voor herhaling vatbaar
Bedankt om onze huwelijksverjaardag in coronatijden zo aangenaam en delicieus te maken
Luc en Martine van der biest

Datum van bezoek: november 2020

15 november 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Vandaag afgehaald en zeer lekker gegeten. Cuisson was perfect nadat alles uit de oven kwam. Voor herhaling vatbaar.

Datum van bezoek: november 2020
11 oktober 2020 beoordeeld

Gewoon top in al z'n details! Wat me vooral bijblijft is de uitermate top professionele ontvangst en bediening, zelden meegemaakt!

Datum van bezoek: oktober 2020
17 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

voor zo een restaurant met naam en faam hadden we er veel meer van verwacht... wachten op brood... de apero was niet koud genoeg.. de zaalverantwoordelijke zat regelmatig in zjn haar te krabben terwijl hij de wijn aan het openen was... zijn kledij mocht dringend gestreken worden... echt ondermaats

Datum van bezoek: augustus 2020
13 augustus 2020 beoordeeld

Aangename ontvangst en je voelt je meteen op je gemak. Zeer rustige klassieke setting.

Wij namen de menu, welke enkel visgerechten (behalve dessert) bevatte. We namen het signatuurgerecht (oesters in champagnesaus) erbij en dat was werkelijk een zware aanrader. Nog nooit zo'n lekker oestergerecht gegeten. De rest van de gangen was lekker, maar minder subliem. Bij sommige gangen vond ik de portie ietsje te weinig toch.

De aangepaste wijnen waren best OK, maar er was toch één combinatie die ik wat minder vond.

Conclusie: lekker eten en drinken, maar net ietsje te veel aan de prijs voor wat je krijgt. Het zit zowat tussen 1 en 2 sterren in qua prijs feitelijk.
Als je visliefhebber bent en/of houdt van een rustige en klassieke setting moet je hier eens geweest zijn.

Datum van bezoek: augustus 2020

Reizigers die Kelderman bekeken, bekeken ook

Aalst, Oost-Vlaanderen
Aalst, Oost-Vlaanderen

In Kelderman geweest? Deel je ervaringen!

© 2022 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.