“een ervaring.”

Geclassificeerd als nr. 1 van 160 Restaurants in Aalst
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
11 oktober 2020 beoordeeld

Gewoon top in al z'n details! Wat me vooral bijblijft is de uitermate top professionele ontvangst en bediening, zelden meegemaakt!

Datum van bezoek: oktober 2020

17 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

voor zo een restaurant met naam en faam hadden we er veel meer van verwacht... wachten op brood... de apero was niet koud genoeg.. de zaalverantwoordelijke zat regelmatig in zjn haar te krabben terwijl hij de wijn aan het openen was... zijn kledij mocht dringend gestreken worden... echt ondermaats

13 augustus 2020 beoordeeld

Aangename ontvangst en je voelt je meteen op je gemak. Zeer rustige klassieke setting.

Wij namen de menu, welke enkel visgerechten (behalve dessert) bevatte. We namen het signatuurgerecht (oesters in champagnesaus) erbij en dat was werkelijk een zware aanrader. Nog nooit zo'n lekker oestergerecht gegeten. De rest van de gangen was lekker, maar minder subliem. Bij sommige gangen vond ik de portie ietsje te weinig toch.

De aangepaste wijnen waren best OK, maar er was toch één combinatie die ik wat minder vond.

Conclusie: lekker eten en drinken, maar net ietsje te veel aan de prijs voor wat je krijgt. Het zit zowat tussen 1 en 2 sterren in qua prijs feitelijk.
Als je visliefhebber bent en/of houdt van een rustige en klassieke setting moet je hier eens geweest zijn.

9 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Tijdens de maanden april en mei twee maal een 4 gangen menu besteld en zelf opgewarmd. Zaligheid op je bord met minimale inspanning. De lockdown moest niet langer duren, maar take away van Kelderman zou ik ook nu nog maandelijks overwegen. Perfect voorbereid en lekker ook op je eigen borden

7 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Enkel en alleen voor hun signature oester kom je terug. Maar werkelijk alle gangen zijn tot in de perfectie uitgevoerd. Ook de bediening is voortreffelijk en we werden op onze wenken bediend!

Datum van bezoek: februari 2020

Reizigers die Kelderman bekeken, bekeken ook

Aalst, Oost-Vlaanderen
Aalst, Oost-Vlaanderen

In Kelderman geweest? Deel je ervaringen!

© 2022 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.