“Uitstekend visrestaurant”

Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
30 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Uitstekende lunch
Kelderman was en is blijft de referentie als top visrestaurant
Na de overname door maitre Peter Van Den Driesschen kwijt het nieuwe jonge keukenteam zich uitstekend van zijn taak
De lunch was heel lekker, de bediening vlot, de sfeer erg gemoedelijk en gastheer Peter stelt het menu op onnavolgbare wijze voor.
De aangepaste wijnen waren succulent

Schrijf een beoordeling

29 september 2017 beoordeeld

Toffe sfeer, vlotte bediening, heel lekker gegeten. Het personeel is heel sympathiek en ziet het kleinste detail..

26 september 2017 beoordeeld

Voor mij een van de beste restaurants waar ik de laatste jaren gegeten heb, gekoppeld aan een meer dan perfecte bediening. Deze zaak is het afrijden van de E40 autostrade meer dan waard. Slechts 1 ster bij Michelin, dat begrijp ik niet. Voor mij een Belgisch toppertje. Ook een pluim voor de "nieuwe" uitbater, eigenaar. Doe zo voort en tot mijn volgend bezoek in België .

4 september 2017 beoordeeld

Het was ondertussen jaren geleden dat we hier kwamen. Toen al waren we onder de indruk van de ontvangst en de keuken.
Nu zoveel jaar later, één Michelin-ster rijker, een volledig nieuw keukenteam is het nog zoveel beter.
Peter de maitre-eigenaar is nog steeds super in zijn job. Bij de voorstelling van het menu krijg je al het water in de mond. Het personeel is jong maar correct en professioneel.
Het was de eerste avond van het nieuwe menu. Van het eerste gerecht tot het dessert TOP. Dit met aangepaste wijnen (die gul uitgeschonken worden). Een voltreffer. Alle bordjes zijn werkelijk prachtig geserveerd. Als afsluiter nog een koffie met alles op en eraan.

Kelderman is een blijft een topper, op naar de tweede ster !

25 augustus 2017 beoordeeld

Het is een stijlvol restaurant wel wat duur maar je krijgt voldoende op je bord. De keuken is echt van een hoog niveau . Ieder gerecht is een fijne ervaring voor je smaakpapillen en het is zijn prjjs waard. Er zijn mindere goden zoals Bistro Margot's opvolger maar daar krijg je zo weinig op je bord : iets wat men meer en meer meemaakt.
Bij Kelderman ga je om echt met stijl te genieten. Beter wat sparen en dan hemels genieten.

Reizigers die Kelderman bekeken, bekeken ook

Aalst, Oost-Vlaanderen

In Kelderman geweest? Deel je ervaringen!