“Grieks met een moderne twist”
Beoordeling van Dion

Dion
Geclassificeerd als nr. 11 van 140 Restaurants in Aalst
Keukens: Grieks
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
6 september 2017 beoordeeld

De borden zijn moderner en leuker gedresseerd dan bij de traditionele griek
Calamares vers gepaneerd in huis !

Schrijf een beoordeling

18 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heb dit resto al enkele keren bezocht en zoals steeds weer perfect. Fijne griekse keuken. Bedankt. De scampi diabolique blijft een klassieker en steekt nooit tegen.

13 augustus 2017 beoordeeld

Verzorgde locatie maar zonder ziel. Griekse keuken maar geen Griekse uitstraling.
De keuken is lekker en verzorgd, verfijnde typisch Griekse schotels. Wijnkaart is uitgebreid en een pluspunt, de bediening is beleefd en vakkundig. De patron doet zijn ronde in de zaak maar heeft duidelijk zijn kennissen en favorieten, dat steekt af voor de andere bezoekers.
Prijs/kwaliteit verhouding wel in orde. Je komt hier niet bedrogen uit en voor een doorsnee "eter" heb je zeker voldoende.
Algemeen een aanrader maar toch liever een echte Griekse sfeer bij een Grieks gourmandisch avontuur.

5 augustus 2017 beoordeeld

We zijn er vorige dinsdag geweest voor ons 7 jaar samen en 3 jaar huwelijk. Ontdekking, we zijn vorig jaar verhuisd. Het was er super lekker, heel gezellig, heel aangename sfeer, bediening was super, advies gevraagd voor een frisse rosé, omdat we normaal wel liever rode wijn zullen drinken. Ze hebben ons een rode wijn voorgesteld dat ook fris kon gedronken worden. Paste super bij ons eten. Griek waar we zeker en vast terug zullen gaan.

3 augustus 2017 beoordeeld

Leuk restaurant. Vriendelijke ontvangst. Niet echt typisch Grieks qua stijl. Lekkere gerechten. Vooral de Mezze was zeer lekker en fijn. Mooie wijnkaart met schitterende Griekse wijnen.

Reizigers die Dion bekeken, bekeken ook

Aalst, Oost-Vlaanderen

In Dion geweest? Deel je ervaringen!