“Lekker gegeten.”

De Zwarte Kat
Geclassificeerd als nr. 6 van 139 Restaurants in Aalst
Keukens: Belgisch, Nederlands
6 september 2017 beoordeeld

Deze brasserie is goed gelegen in het centrum van Aalst. Mooi interieur en vriendelijk personeel. Bij mooi weer kan je buiten op het terras zitten en heb je een goed overzicht op de Grote Markt.
De kaart heeft een ruime keuze aan vis- en vleesgerechten, pasta's en salades.
Ik had gekozen voor zalmfilet met verse béarnaise en kreeg de keuze tussen frietjes, kroketten of pommes duchesse erbij. De zalm was correct gebakken en de verse béarnaise smaakte uitstekend. Het bord met tomaat garnaal van mijn partner was een streling voor het oog. Mooi gepresenteerd en ruim voldoende.
Prijs/kwaliteit is correct.
Veel restaurants aan de kust kunnen hier een voorbeeld aan nemen.
Zeker voor herhaling vatbaar.

Schrijf een beoordeling

24 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik vond het eten niet echt speciaal en eigenlijk een beetje weinig voor de prijs die je betaalt. Ze zijn er wel vriendelijk en het interieur is smaakvol ingericht. Maar toch mis ik iets, deze zaak steekt niet bovenuit.

27 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Bij gebrek aan beter deze brasserie binnengestapt. Het was al enkele jaren geleden dat ik hier was geweest en eigenlijk is er niets tot weinig veranderd. Enkel de prijzen zijn geëvolueerd maar het eten is zoals in vele brasserieën. Begrijp me niet verkeerd. Het eten was ok, op de harde frieten na dan. Alsook, een droge sla met wat dressing opgegooid. Is bijna elke brasserie in de jaren 80 blijven stilstaan?
De bediening was correct, beleefd, wel wat gehaast maar beter zo dan uren op je eten te zitten wachten. Prijzen zijn voor mij te duur. 25€ voor een steak is gewoon te veel. Er zijn minstens even goede restaurants in Aalst dus ik begrijp de heel hoge score niet helemaal.

12 juli 2017 beoordeeld

Beste Brasserie van Aalst en omstreken! Topbediening, je kan nooit iets teveel vragen. Het eten is zeer lekker en je gaat er nooit met honger buiten!
Lievelingsgerecht van De Zwarte Kat: de pasta carbonara!

11 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Goeie bediening en zeer vriendelijk. Het eten is simpel maar Lekker! Kon niet kiezen tussen twee sauzen heb ze beide gekregen en maar 1 aangerekend. Super.

Reizigers die De Zwarte Kat bekeken, bekeken ook

Aalst, Oost-Vlaanderen

In De Zwarte Kat geweest? Deel je ervaringen!