“Vriendelijk, gemoedelijk met keuken op restaurant-niveau én verse producten door beperkte kaart”
Beoordeling van Brasserie Blomme

Brasserie Blomme
Geclassificeerd als nr. 12 van 155 Restaurants in Aalst
Keukens: Frans
4 september 2018 beoordeeld

De kaart is bewust beperkt gehouden om met dagverse produkten te kunnen werken en dat proef je. De wijnkaart is ook zeer democratisch geprijsd zonder in te boeten op kwaliteit. Een echte aanrader. Wij komen zeker nog terug.

18 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Via tripadvisor aan dit adres gekomen. De amuse was een aangename verassing. Geitenkaas met verse kruiden, rode biet en olijfolie.
De garnaalkroketten waren lekker zelfgemaakt. Ook het gerecht met gerookte paling was heerlijk. En als hoofdgerecht Entrecote met bearnaise. Mmmmmm zo lekker. Voldoende saus, tot de perfectie gebakken vlees. Een klein dingetje van kritiek iets minder zout zou ik persoonlijk lekkerder vinden. Maar dat is muggenziften. Komen zeker nog eens terug.

2 juni 2018 beoordeeld

B.B. staat zeker ook voor Brasserie Blomme. Gisteren voor het eerst geluncht bij Blomme. Heerlijk gegeten, democatische prijs, aangename sfeer. Verder kijken dan de façade is hier de boodschap.

27 april 2018 beoordeeld

"lunch" uitstekend bereid, origineel, zeer verfijnd en zeer vriendelijke bediening. Een bezoek meer dan waard.

1 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij bezochten brasserie Blomme gisteren voor de eerste maal. Bij binnenkomst waren wij al meteen aangenaam verrast door het gezellige interieur en de sfeer die er hing. We kregen een mooie ronde tafel aangeboden en onze jassen werden ook meteen aangenomen. Tafels mooi gedekt, gastvrouw kwam al snel met de menukaart, wijnkaart en drankenkaart. Genoeg keuze (ong 10 voorgerechten en 10 hoofdgerechten) en variatie in de menu. Elk gerecht sprak me eigenlijk aan.. van lamsvlees tot vis tot steak... prijzen zeer degelijk! (Bvb 20 euro voor steak)lekkere smakencombinaties en naart schijnt de beste steak ooit gegeten (door twee tafelgenoten gezegd) Er wordt uitsluitend met verse producten gewerkt (geen opgewarmde toestanden) en dat merk je! De bediening was meer dan dik oké! Leuk zo een familierestaurant waar moeder en dochter bediening doen en papa in de keuken. Het restaurant straalde warmte uit en men merkte geen chaos op. Rustige bediening zonder stresskippen die er zonder kop bijlopen. Het was echt tot rust komen! Wij gaan vaak gaan eten in de betere restaurant maar hebben prijskwaliteit nog nooit zo lekker gegeten. We waren zeer aangenaam verrast. De kok des huizes sloeg achteraf nog een praatje met ons. Zeer aangename mens die zijn vak kan! Complimenten van ons! De koppelkes van de ronde tafel ;)

Reizigers die Brasserie Blomme bekeken, bekeken ook

Aalst, Oost-Vlaanderen

In Brasserie Blomme geweest? Deel je ervaringen!