“Zekerheid”

Brasserie Blomme
Geclassificeerd als nr. 13 van 163 Restaurants in Aalst
Keukens: Frans
2 december 2017 beoordeeld

Dit is een restaurant waar je steevast lekker eet. Goeie klassiekers en verfijnd klaargemaakt. Vriendelijke bediening!

Datum van bezoek: september 2017

20 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Bon gekregen van onze kinderen en deze brasserie gekozen. Zeer vriendelijke bediening van Mevrouw. Goeie uitleg.
Mijn man had Iberico kotelet met venkel en artisjok en ik de zeebaars met champagnesaus. Uitstekend!!! Onze complimenten aan de chef.
Dessert ook lekker.
Je moet wel wa tijd hebben want precies geen personeel. Zeer lekkere aperitief maison ook.
Mooi interieur en netjes.
Een aanrader

Datum van bezoek: juni 2017
10 juni 2017 beoordeeld

Ik nam als voorgerecht de halve kreeft op een bedje van asperges. Dit gerecht was heus om de vingers af te likken!
Hoofdgerecht was de gegrilde koekoek. Zeer mooie stukjes filet, heerlijk sappig! Aangezien het nu asperge-seizoen is, vonden we deze ook op ons bord!
De kok mag trots zijn op zijn eten! Het was jaren geleden dat ik hier nog eens binnen gekomen was, maar ga er zeker wat vaker terug!

Datum van bezoek: juni 2017
8 juni 2017 beoordeeld

Eenvoudige Belgisch-Franse keuken. Eerlijk en lekker. Oogt nog wat als een café, maar heeft z'n charmes. Het heeft iets weg van een chique kroeg waar lekker eten geserveerd wordt.

Datum van bezoek: juli 2016
23 mei 2017 beoordeeld

Niks op aan te merken. Vlotte vriendelijke bediening en genoten van de voorgestelde menu's. Werkelijk kwaliteitsvol en gewoon lekker. Rustige sfeer, geen gejaagdheid.

Datum van bezoek: mei 2017

Reizigers die Brasserie Blomme bekeken, bekeken ook

Aalst, Oost-Vlaanderen

In Brasserie Blomme geweest? Deel je ervaringen!