“verjaardag tante Agnes”

Borse van Amsterdam
Geclassificeerd als nr. 20 van 156 Restaurants in Aalst
Keukens: Belgisch, Frans, Nederlands
7 augustus 2018 beoordeeld

Tof restaurant en goed eten. Keuze uit drie verschillende menu's wat best meeviel en ook goed wijn. De bediening was in orde. Alles bij elkaar: lekker gegeten.

29 juli 2018 beoordeeld

Een nostalgisch gebouw, vriendelijke bediening, vormen een perfecte ambiance voor een zakelijk dinertje. Eten en dranken waren perfect op orde.

22 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We nemen steeds de menu. Zeer goede prijs kwaliteit verhouding. Alles was zeer lekker. Soep ok. Vriendelijke bediening. Soms wat lang wachten tussen de schotels. We komen steeds graag terug

17 juli 2018 beoordeeld

Uitstekende producten op correcte wijze klaargemaakt en zeer professioneel opgediend!!!! Onze oprechte complimenten.

10 juli 2018 beoordeeld

de zaal op eerste verdiep vooraan is mooi. met een beperkte groep een huwelijksverjaardag gevierd.
eten was redelijk maar de verwachtingen lagen hoger.

Reizigers die Borse van Amsterdam bekeken, bekeken ook

Aalst, Oost-Vlaanderen

In Borse van Amsterdam geweest? Deel je ervaringen!