“Lekker zoals we van de Borse gewoon zijn”
Beoordeling van Borse van Amsterdam

Borse van Amsterdam
Geclassificeerd als nr. 20 van 156 Restaurants in Aalst
Keukens: Belgisch, Frans, Nederlands
22 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We nemen steeds de menu. Zeer goede prijs kwaliteit verhouding. Alles was zeer lekker. Soep ok. Vriendelijke bediening. Soms wat lang wachten tussen de schotels. We komen steeds graag terug

17 juli 2018 beoordeeld

Uitstekende producten op correcte wijze klaargemaakt en zeer professioneel opgediend!!!! Onze oprechte complimenten.

10 juli 2018 beoordeeld

de zaal op eerste verdiep vooraan is mooi. met een beperkte groep een huwelijksverjaardag gevierd.
eten was redelijk maar de verwachtingen lagen hoger.

25 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Ons eten werd niet tegelijktijdig opgediend. De lasagne was aangebrand. Er werd een nieuwe gebracht als de andere mensen al gedaan hadden met eten.
Zeer stijf en afstandelijk. Voor de prijs die we betaald hebben, was het benden peil.
Het restaurant was volledig bezet. Het was er druk en niet aangenaam om te vertoeven. We hadden de indruk dat we in een vergeten hoekje zaten.
Er zijn in Aalst betere zaken om gezellig te tafelen.

24 juni 2018 beoordeeld

Heel goed kader, vriendelijk professioneel personeel. Hier geen klachten. Het eten echter is niet op hetzelfde niveau.
Een brochette met enkele stukjes vlees van verschillende beesten is niet wat de meeste mensen "mixed grill" zouden noemen.
En hoe kan een kok een Scottish “Angus Beef ” zo verknallen. Ofwel was dit geen Scottish “Angus Beef ” ofwel kan de kok zijn stiel niet; tandje bijsteken want een Scottish “Angus Beef ” hoort niet taai te zijn maar smelten in de mond als die "medium rare" bereid is.
Te vermijden als je het mij vraagt.

Reizigers die Borse van Amsterdam bekeken, bekeken ook

Aalst, Oost-Vlaanderen

In Borse van Amsterdam geweest? Deel je ervaringen!