“Huwelijksverjaardag schoonouders”

't Overhamme
Geclassificeerd als nr. 5 van 140 Restaurants in Aalst
Keukens: Frans
29 september 2017 beoordeeld

Gezellig kader, warm onthaal, heel lekker eten.
We waren met 8 personen en hebben ons geen ogenblik verveeld en/of moeten wachten op ons eten.

Schrijf een beoordeling

4 september 2017 beoordeeld

dit is topkeueken van de bovenste plank, we waren hier op zaterdag, en dan kan je spijts niet anders kiezen dan de 5 of 6 ganagen menu.
wel spijt hebben we niet gehad, alles was formidabel, de schotels, smaken, de bediening, de wijn,....

een aanrader

4 september 2017 beoordeeld

een unieke ervaring mag je dit noemen, want we bezoekn wel wat verschillende type zaken, maar in de categorie hoogstaand culinair, is dit bij de betere dat we de laatse jaren hebben bezocht.
van het onthaal, het hapje, over het aangeboden uniek menu op zaterdag avond, kunnen we enkel vertellen dat het een top belevenis is.
belangrijk voor ons is dat ook onze hond was toegelaten, welliswaar is deze door onze veelvuldige bezoeken wel gewend om onzichbaar te worden....
we raden een bezoek ( op reservatie) zeer stellig aan, ook de afhandeling van de Bongo is top.
een "vruchten alergie", werd dan ook probleemloos aangepakt, door prachtige vervaningen, dit is TOP, een spijts voor weinigen weggelegd.

NOGMAAL DANK VOOR DEZE ERVARING

28 augustus 2017 beoordeeld

culinair hoogstaand,zeer goede bediening,eerlijke prijs,parking bij restaurant.
gezellig restaurant met prachtige tuin en terras.
een echte aanrader!

26 augustus 2017 beoordeeld

Wat een ervaring : buiten kunnen eten in een prachtige tuin, zeer vriendelijke ontvangst en bediening. Lunch met de wijnen inbegrepen was de juiste formule : lekkere hapjes vooraf, mooi (ruim) voorgerecht en een zeer lekker hoofdgerecht. Dit alles met de juiste goed Spaanse wijnen en daarna een kaasassortiment dat echt de moeite waard is. Misschien iets duurder als elders maar zeker veel beter en compleet. Hier komen we terug.

Reizigers die 't Overhamme bekeken, bekeken ook

Aalst, Oost-Vlaanderen

In 't Overhamme geweest? Deel je ervaringen!