“Verjaardag ”

Il Gusto
Geclassificeerd als nr. 23 van 163 Restaurants in Aalst
Keukens: Italiaans
29 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik werd gisteren uitgenodigd door mijn dochter om te gaan lunchen in Il Gusto was mijn eerste bezoekje daar . Heel vriendelijk personeel en de pasta was fantastisch . Een heel aangenaam kader en heel netjes . Miss 1 minpuntje , als jullie weten dat het voor een verjaardag of dergelijk is , toon dan wat meer interesse . Maar zeker voor herhaling vatbaar .

Datum van bezoek: september 2017

25 augustus 2017 beoordeeld

Gusto, what happened?! Al enkele keren bij jullie geweest, meestal vriendelijk personeel en lekker eten. Maar vanavond leek het wel alsof er nieuwe eigenaars waren. Bij het binnenkomen: hele resto leeg, serveerster reageert niet en blijft babbelen met haar collega. We gaan dus zelf maar aan een tafel zitten, waarna ze ons toebijt dat het "enkel op terras vanavond!" te doen is. Op het terras achteraan bekijkt haar collega ons en zegt "We zijn volzet!". Euh... we hadden gereserveerd? Uiteindelijk toch een tafeltje. We bestellen, krijgen onze drank. Na 20 minuten zelf maar gevraagd voor wat brood, dat de serveerster met tegenzin neerzet. Misschien ook bestek om de boter te smeren?

Bon, het eten was goed. Maar dan blijkt dat "vanavond kan enkel met cash betaald worden". Wellicht toevallig dat iedereen gevraagd wordt om enkel op het terras te zitten, handgeschreven rekeningen te krijgen en cash te betalen? Zoals verschillende andere klanten waren we niet ingelicht dat betalen met de kaart niet mogelijk was, dus alle cash uit onze zakken dan maar bijeen schrapen. Onze koffie hebben we wijselijk ergens anders gedronken.

Datum van bezoek: augustus 2017
24 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Gisterenavond (woensdag) met ons tweetjes gaan eten bij Il Gusto en we waren zeer aangenaam verrast. Leuk terras, vriendelijke en correcte bediening, en op de koop toe nog een heerlijke pasta die met zorg is bereid. Hier komen we zeker en vast nog eens terug!

Datum van bezoek: augustus 2017
9 juli 2017 beoordeeld

We zijn eerder toevallig bij "il Gusto" beland! Mijn zoon moest zijn eindwerk verdedigen en daarna wilden wij met ons gezin nog iets nuttigen. We hadden niet gereserveerd, maar gelukkig waren andere mensen niet komen opdagen. We namen alle 4 een ander gerecht (dat was geen probleem) en werden aangenaam verrast! Mijn linguine a vongole was heerlijk en mijn 3 tafelgenoten hebben ook hun bord met smaak leeggegeten. De service was correct en aangenaam! Zeker voor herhaling vatbaar!!!

Datum van bezoek: juni 2017
11 juni 2017 beoordeeld

Mooie tuin om te eten, gezellig. Aperitief was prima. Vriendelijk personeel. Eten werd snel geserveerd, wat prima was. Echter ontdekten we midden in het hoofdgerecht dat er een stuk plastiek in het eten zat, komende van een zak met voedingsstoffen wellicht. Meteen was de honger over natuurlijk! We hebben dit sereen gemeld aan de bediening bij het afruimen van het hoofdgerecht. De bediening was hier engszins begripvol naar. Fouten maken kan altijd echter werd er geen compensatie meer aangeboden en kwam men er niet meer op terug. Ook in de rekening dienden we het volle bedrag te betalen. Service gewijs en qua eten dat niet heeft gesmaakt daardoor kunnen we hier dan ook geen hoge score geven daardoor. Het had nochtans een zeer geslaagde avond kunnen zijn, met dat gevoel zaten we toch in het eerste deel van de avond.

Datum van bezoek: juni 2017

Reizigers die Il Gusto bekeken, bekeken ook

Aalst, Oost-Vlaanderen

Aalst, Oost-Vlaanderen

In Il Gusto geweest? Deel je ervaringen!