“Ik rijd een stukje om voor Philimonius :-)”
Beoordeling van Philimonius

Philimonius
Geclassificeerd als nr. 1 van 8 Koffie en thee in Aalst
Dineropties: Buiten zitten
Dineropties: Buiten zitten
23 januari 2022 beoordeeld

Een heerlijke plaats om even te verpozen bij een lekkere latte, een huisgemaakte Chai, of een verfrissende limonade. Daarnaast kan je jezelf verwennen met een zalig stukje taart.
De koffiebar heeft ook een winkel met originele en fijne kadootjes om jezelf of iemand anders blij te maken. En een streepje muziek om de achtergrond maakt de quality time compleet.

Datum van bezoek: januari 2022
Jo_De_Bruyne, Eigenaar van Philimonius, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 24 januari 2022

Wat heerlijk om te lezen ! Bedankt om je bevindingen even neer te schrijven en te delen.
Steeds welkom voor een verwen-jezelf-moment!

20 juni 2021 beoordeeld

Als ik in Aalst een heerlijke koffie wil scoren, kom in naar hier. Zalige cappuccino, een hele waslijst "speciallekes", gebakjes om naar te likkebaarden, zelfgemaakte frisse zomerdrankjes, toffe kaartjes. Nooit teleurgesteld hier.

Datum van bezoek: juni 2021
Jo_De_Bruyne, Eigenaar van Philimonius, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 15 juli 2021

Beste Ann,

Hartelijk dank voor deze lovende review! Graag tot een volgende keer!

15 augustus 2020 beoordeeld

Vandaag nog eens binnen gesprongen hier.
Of liever, buiten gezeten op hun gezellig terras onder de parassols.
Place to be voor de echte Aalstenaars, de niet-echte Aalstenaars (zoals ik) en de toeristen, die begaan zijn met lekkere koffie (en thé, en desserts, en nog zo veel meer).
Belangrijk in deze barre tijden, ze zijn volledig corona-proef, alles wordt hier goed gedesinfecteerd en ontsmet.
Vandaag begonnen met hun lekkere Affogato al café, en dan geëindigd met hun overheerlijke Latte Macchiato.
De service is hier altijd top.
En bij de echte barista achter de toog kan je altijd terecht voor je vragen ivm koffie.
Enige nadeel, de keuze is te groot en mijn tijd te beperkt om alles te proeven ;-)

Datum van bezoek: augustus 2020

Beste Rik,

wat fijn om je mooie review te lezen!

Hartelijk dank voor je positieve feedback!

23 maart 2020 beoordeeld

Een zaak in lockdown zetten voor de corona regeling vind ik heel moedig! veiligheid en gezondheid gaan voor. veel sterkte en moed mensen!

Datum van bezoek: maart 2020

Beste Marc,

bedankt voor de bemoedigende woorden!

12 januari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Beste cappucino in Aalst in een leuke authentieke koffiebar. We installeerden ons aan de gezellige grote communitytafel en zagen de barista pareltjes latte art maken.

Datum van bezoek: januari 2020
Jo_De_Bruyne, Eigenaar van Philimonius, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 januari 2020

Wat fijn om te horen, dankjewel!

SCAE gecertificeerd barista
Horeca & coffee consultant
Barista trainer

Reizigers die Philimonius bekeken, bekeken ook

Aalst, Oost-Vlaanderen
Aalst, Oost-Vlaanderen

In Philimonius geweest? Deel je ervaringen!