“Heerlijke koffiebar.”

Geclassificeerd als nr. 1 van 1 Dessert in Aalst
Dineropties: Buiten zitten
Dineropties: Buiten zitten
18 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Ommetje naar Aalst waard! Gezellig en lekker. Rustig werken, cadeau inspiratie, kwaliteitskoffie nippen, het kan allemaal. Mijn favoriete stek in Aalst.

Datum van bezoek: september 2018
Jo_De_Bruyne, Eigenaar van Philimonius Coffee & Goods, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 19 september 2018

Dankjewel Benjamin,

Da’s heel fijn om te horen! Graag tot een volgende keer!

Coffee consultant
Barista trainer
Barista SCAE

2 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Aangezien koffiezaken de laatste jaren zoals champignons uit de grond springen en ik toch wel graag champignons eet, ben ik ook Philimonius gaan bezoeken. Hipsterlevel over 9000 maar dit hoort er gewoon bij dus geen probleem mee. Wat meteen opvalt is de erg uitgebreide kaart. Nergens anders in Aalst te vinden. Van gewone koffie naar slow-koffie, ijskoffies,chai-lattes en allerhande specialiteiten. En deze zijn goed gemaakt! Je ziet en proeft dat hier kennis van zaken aanwezig is en ooit zal ik elke koffie op de kaart proeven ( als de portefeuille het kan trekken, want voor kwaliteit betaal je uiteraard). Ook limonades, Gin en andere dranken komen ruim aan bod.
Er is uiteraard ook taart, wat leuke hebbedingen die je stiekem eigenlijk niet nodig hebt en vooral ook een vriendelijke bediening.
Kortom: het klopt. Het Londen aan de Dender heeft er een mooie zaak bij, waarschijnlijk de beste koffiebar van Aalst.

Datum van bezoek: juli 2018
24 juli 2018 beoordeeld

Wij hebben al meerdere malen kunnen genieten van de heerlijk bereide koffies in deze alternatief aangeklede koffiezaak. Naast koffie zijn er ook lekkere theetjes en natuurlijke limonades te verkrijgen én huisbereid gebak. Helaas niet altijd plaats, het aantal zitplaatsen is vrij beperkt...

Datum van bezoek: april 2018
13 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijke cappuccino gedronken met stukje franchipannetaart met lemoncurd! De taart was zálig en de koffie de naam cappuccino waardig. Was er voor het eerst maar kom zeker terug!!

Datum van bezoek: juli 2018
Jo_De_Bruyne, Eigenaar van Philimonius Coffee & Goods, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 juli 2018

Beste Ann,

Fijn bedankt voor deze mooie commentaar!
Alleen het beste is goed genoeg voor onze klanten!

Graag tot een volgende keer!

Barista SCAE
Coffee coaching
Barista training

10 juli 2018 beoordeeld

Philimonius is niet opvallend langs de buitenkant, maar eens je er binnen bent, wordtje verwelkomd door de heerlijke koffiegeur en het cosy interieur. Zeker de Chai Latte proberen of één van de vele koffiebereidingen, die bij het lezen van de kaart het water in de mond doet lopen.
Een aanrader! Niet te missen bij een dagje Aalst.

Datum van bezoek: juni 2018
Jo_De_Bruyne, Eigenaar van Philimonius Coffee & Goods, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 juli 2018

Wat fijn om te horen, Brigitte!
Dank om je appreciatie!

Reizigers die Philimonius Coffee & Goods bekeken, bekeken ook

Aalst, Oost-Vlaanderen

In Philimonius Coffee & Goods geweest? Deel je ervaringen!