“Toppertje in Aalst”

Geclassificeerd als nr. 1 van 1 Dessert in Aalst
Dineropties: Buiten zitten
Dineropties: Buiten zitten
26 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Naar aanleiding van mijn vorige beoordeling (1 jaar geleden) voelde ik mij genoodzaakt een nieuwe te schrijven. Toen had ik kritiek dat jammer genoeg de granola op was, wat ik niet begreep als dat de enige ontbijtoptie is die jullie aanbieden. Na dit voorval ben ik reeds meerdere malen terug geweest én meerdere malen een heerlijke granola verorberd! Lekker, meer dan genoeg en vers fruit ter plekke gesneden. Dit samen met een heerlijke koffie, mijn favo ontbijtplekje!

Jo, aangezien ik nu maar jouw tegenreactie zie vroeg ik mij af of die gratis granola nog steeds geldig is ;).

Jo_De_Bruyne, Eigenaar van Philimonius Coffee & Goods, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 oktober 2017

Beste Evelyne,

Ik vind het bijzonder fijn dat we een tweede -en intussen meerdere- kans kregen en je als vaste klant mogen verwelkomen!
Bovendien is het moedig de dag van vandaag om je eerdere mening te erkennen en te herzien en je lovend uit te spreken over onze zaak, chapeau! En vooral, dankjewel!

Uiteraard geldt mijn aanbod nog steeds voor een lekkere gratis granola!

Steeds van harte welkom,

Granolagroet,

Barista SCEA

Schrijf een beoordeling

12 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel lekkere koffiebar met goede brownies. Persoonlijke favoriet is cortado, maar vriendin is avontuurlijker en probeert af en toe eens gesmaakte fruitsappen.

Beste Koen,

Hartelijk dank voor je bezoek en review!

Al ons gebak is huisbereid met een maximum aan beschikbare biologische ingrediënten. Onze brownies zijn bovendien steeds glutenvrij!

Graag tot een volgende keer!

Like onze facebookpagina/instagram om op de hoogte te blijven van onze activiteiten!

Alvast bedankt,

Koffiegroet,

Barista SCEA

11 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Aangenaam & gezellig interieur, super hartelijke ontvangst door Jo en zijn team, en dito bediening! En dan de koffie's , giga lekker! Ook heel fijne hebbedingen , leuke, grappige kaartjes, koffiezetapparaten enz , echt een bezoek waard! Ook aangenaam kleurrijk terras in autovrije straat !

Hoi!

Hartelijk dank voor je fijne review. Dat kunnen we erg waarderen!

Steeds welkom in onze specialty coffee bar Philimonius in Aalst!

Gegroet,

20 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Gezellig kader waar je ook leuke boeken of wenskaarten kan kopen. Uitgebreide drankkaart en veel soorten koffie.

Beste Lily,

Fijn bedankt voor je waardering en commentaar, daar worden we intens gelukkig van!

Graag tot een volgende keer!

Spread the news!

Koffiegroet,

17 juni 2017 beoordeeld

wat mogen wij Aalstenaars van geluk spreken dat er zo een fijne plek als philimonius gekomen is!
een super fijne, gezellige plek waar je vanzelf tot rust kunt komen gewoon al door binnen te komen. ze hebben geweldig, lekkere taarten, koffies, bio-dranken, heerlijke thee en nog zoveel meer! philimonius laat je steeds keer op keer opnieuw verrassen met fantastische, nieuwe smaken.
je kan ook een boek van thuis meenemen en daar ruilen voor een ander boek :) het is gewoonweg zeker een aanrader om er eens naartoe te gaan!

Beste Femke,

Hartelijk dank voor je enthousiaste reactie en waardering van onze koffiebar Philimonius,
dat vinden we heel erg fijn!

Steeds welkom voor een nieuwe smaakvolle verleiding!

Koffiegroeten,

Reizigers die Philimonius Coffee & Goods bekeken, bekeken ook

Aalst, Oost-Vlaanderen

In Philimonius Coffee & Goods geweest? Deel je ervaringen!